• 1
  • 2
2025-05-09, 16:06
Medlem
Alla satt bältade, va ingen 240 utan en nyare vw.
Citera
2025-05-09, 17:09
Medlem
Kloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Körde förbi olycksplatsen igår och det är väl bara att konstatera att det gått alldeles för fort. Såg inga bromsspår heller.

Blir inga bromsspår med absbromsar
Citera
2025-05-13, 15:34
Medlem
Jag-Blonds avatar
Bilburen ungdom, förmodligen fd epa traktor tuffingar. Bondlurkar. Tror dom är gudar på vägarna. Och självklart är det det.

Gåendes på ett transport gymnasie. GO Kompetens. Nja inte vidare kompetens att köra fort på småvägar.

https://www.hd.se/2025-05-13/bilolyc...a-samma-skola/
Citera
2025-10-15, 20:17
Medlem
Man är fullt medveten om alla spekulationer på Flashback, men jag som storasyster till pojken som blev svårt skadad i denna olycka blir både ledsen och får lite panikångest faktiskt. Alla spekulerar och alla har sina egna historier.
Känner det spelar ingen roll, om det är en Volvo BMW eller en passat. Denna hemska mardröm ska inte hända oavsett.

Kärlek till er.
Citera
Igår, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonesimon
Man är fullt medveten om alla spekulationer på Flashback, men jag som storasyster till pojken som blev svårt skadad i denna olycka blir både ledsen och får lite panikångest faktiskt. Alla spekulerar och alla har sina egna historier.
Känner det spelar ingen roll, om det är en Volvo BMW eller en passat. Denna hemska mardröm ska inte hända oavsett.

Kärlek till er.

Därför du skriver i en tråd som ingen har skrivit i över 5 månader för att du vill att man ska sluta spekulera eller så utan visa respekt?
Citera
Igår, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Blir inga bromsspår med absbromsar
Fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera