2025-05-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
dom mnniskor som finns i den delen av vrlden frtjnar varje sekund av lidande och hade dom inte startat krig mot Israel s hade dom inte behvt lida. Startar du krig s fr du lida enklet starta inte krig.

Jas s civila startade krig med Israel? Och vad jag vet blev det inte ens ngon skada p Israels flygplats skulle inte heller frvna mig om det var Israel sjlva som gjorde en krater bredvid fr att hitta en anledning! Israel har blivit totalt sjuka..
Senast redigerad av Menea 2025-05-06 kl. 20:52.
Citera
2025-05-06, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnutchax
Faktum r att en del av dem lrt sig det och slutit fred med Israel (Egypten och Jordanien). Drtill finns ju Abrahamavtalet.
Ja det gick dock fort fr hottentottar a dom ringde Trump direkt och bad om fred. Antagligen r Iran mycket rdda och bli inblandad i deta nu.
Israel fullkomligt pulserande Irans allierade och fega iran vgade inte gra ett skit 😂 fy fan stora i orden men sm p jorden som man brukar sga.
Trkigt kommer sakna Yemen i kriget dom gapade att dom vann kriget samtidigt som dom blev bombade tyckte dom var lite extra kul och se bombade faktist.

Men men nu kapitulerade dom jag tror hamas ochs gr det snart faktist
Citera
2025-05-06, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jas s civila startade krig med Israel? Och vad jag vet blev det inte ens ngon skada p Israels flygplats skulle inte heller frvna mig om det var Israel sjlva som gjorde en krater bredvid fr att hitta en anledning! Israel har blivit totalt sjuka..
Det finns inga civila i dessa lnder dom r alla nazist muslimer som supportrar terrorister.
Israel har rtt och bomba dom alla men nu gav Yemen trkigt nog upp och kapitulerade ✌️🇮🇱❤️😂
Tyckte det var lite extra kul nr dom blev bombade faktist
Citera
2025-05-06, 20:55
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Varfr r detta kul? Du mste vara en vldigt sjuk mnniska som glds t krig och elnde .. tycka vad man vill om Jemen men jvligt sjukt att ge sig p en hel flygplats och frstra civilas rtt att kunna fly frn krig.

Civila? Menar du sdana som stog och ylade frn 3:10 och framt? Jag skrattade gott t dem. 😂😂

Idioterna fattar bara vld. Vill dem inte bli veredgllningsbombade s kan dom rensa det fanatiska slddret i egna led. Sen slipper de bli bombade.
Citera
2025-05-06, 21:03
Medlem
Haha kommer twitter rapporter att Sanaa antagligen kommer frbli strmlst i flera mnader efter som Israel bombade 2 kraftverk och n stllverk som man nu mste bygga upp igen 😂✌️🇮🇱❤️

Och kom igen nog fan r det lite kul igr tyckte dom att dom vann kriget idag kapitulerar dom 😂
Citera
2025-05-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Civila? Menar du sdana som stog och ylade frn 3:10 och framt? Jag skrattade gott t dem. 😂😂

Idioterna fattar bara vld. Vill dem inte bli veredgllningsbombade s kan dom rensa det fanatiska slddret i egna led. Sen slipper de bli bombade.

Barn och anda oskyldiga har inget med detta att gra Du skrattar t mnniskor som skriker och dr efter bombning. Det sger mer om dig n om dem.
Citera
2025-05-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Haha kommer twitter rapporter att Sanaa antagligen kommer frbli strmlst i flera mnader efter som Israel bombade 2 kraftverk och n stllverk som man nu mste bygga upp igen 😂✌️🇮🇱❤️

Och kom igen nog fan r det lite kul igr tyckte dom att dom vann kriget idag kapitulerar dom 😂

Det kommer knappast stoppa Israel att fortstta dda ..
Citera
2025-05-06, 21:08
Medlem
https://x.com/Osint613/status/191978...c9KERFFlg&s=19

😂 Kan ngon sga t idioten att hans land redan kapitulerat😂
Hur fan tnkte dessa mnniskor nr dom gav sig p Israel😂
Citera
2025-05-06, 21:10
Medlem
Citat:
Det kommer knappast stoppa Israel att fortstta dda ..
Nej Israel kommer dda varenda terrorist i hela Gaza var s sker. Och nu kan vi ju hoppas att dom andra lnderna lrt sig ngot utav deta. Utfr inte terrordd mot vst eller Israel och starta inte krig med Israel fr d gr det s hr.
Citera
2025-05-06, 21:13
Shabbat shalom! Israel r kapabla. Mycket snack och mycket verkstad.

Jag stttar det.
Citera
2025-05-06, 21:20
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Men varfr gasa just, litet ju.
Gaza kryllar av Hamas?
Citera
2025-05-06, 21:21
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Fingret i luften sger att kommande helg och nsta vecka kommer arabvrlden gra klart
fr Israel att nu fr det vara nog.
Som sagt fingret i luften.
Hur skulle det g till? Israels flygvapen r vldigt kompetent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in