2025-05-09, 18:54
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Naw, passar offerkoftan?
Jag har lnat den av dig men den passar inte.

SD r Sveriges minsta offerkofteparti genom tiderna. Hng med.
Citera
2025-05-10, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
..hotet frn gngkriminaliteten, som frvrigt r under kontroll.

Citat:
Kalla kriget r tillbaka i sin fulla styrka. Vi har terigen en rysk ledare som vill ervra s mnga av sina grannlnder som mjligt med vld.

Du kan ju leva i frnekelse infr detta om du vill. Men det r ett s uppenbart faktum att du inte kommer att lyckas vertyga ngon annan.
Fr det frsta.. Betner?
Under kontroll?1! Vad in i bokstavligen helvetet menar du? Svensk polis har noll o inget under kontroll. Utom i dina o andras feberdrmmar.

Sedan?
N, projicera inte p andra.
Det r du o de andra som ser ryssar i bokstavligen varenda buske o anser de vara undermnniskor som lever i frnekelse.
Vi andra lever i nutidens verklighet.
Citera
2025-05-10, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Din stackare. Rcker inte nu klvern till bira p fredagar? Betalar grna nnu mer fr elen bara fler ryZZsvin dr...

Tror du borde lugna dig med att lsa tidningar och se p tv. Propagandan biter lite vl hrt
Citera
2025-05-11, 00:58
Avstngd
redbullosodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritidsgeniet
Eller du kanske ska anvnda stavningskontroll, fr texten i ditt inlgg r svrbegriplig.
Definitivt en buskryss, go home PekkaIvanov.
Citera
2025-05-11, 15:44
Avstngd
redbullosodas avatar
Citat:
Eller du kanske ska anvnda stavningskontroll, fr texten i ditt inlgg r svrbegriplig.
Misstnker bristfllig hrdvara ochutbildning. Du r ett miffo. Som allhger.
Citera
2025-05-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Misstnker bristfllig hrdvara ochutbildning. Du r ett miffo. Som allhger.

Ordsprk. Genom sig sjlv knner man andra. Man tror att andra tnker p samma stt som man gr sjlv; vanligen negativt - nr man (felaktigt) frutstter att ngon kommer att agera orligt eller egoistiskt i en situation s visar det att man sjlv tnkte i de banorna.
Citera
2025-05-16, 21:59
Avstngd
redbullosodas avatar
Citat:
Ordsprk. Genom sig sjlv knner man andra. Man tror att andra tnker p samma stt som man gr sjlv; vanligen negativt - nr man (felaktigt) frutstter att ngon kommer att agera orligt eller egoistiskt i en situation s visar det att man sjlv tnkte i de banorna.
Iq befriat swammel frn en nolla, hgern har lnat hela vr statsskuld varav adelsidioten Bildt har lnat ver hlften p tre r. Om du var ssmart s skulle du be om urskt att GP, Strng, Kjell Olov och geni Magda har ftt lsa knallhattar som Fredrik den iq befriade, boman med kniven, Calle Svlt och den strste byfnen i jordens historia. Jimmie och Telefunken som stal en lgenhet frn en fattig dam.
Citera
2025-05-16, 22:03
Avstngd
redbullosodas avatar
Citat:
S r det, men berringsskrcken r fortfarande dr. Nsta val bli intressant.
Byfnen hade fel igen, tur att hgern r idioter, sossarna kommer regera i 1000 r.
Citera
2025-05-17, 16:02
Medlem
Citat:
Iq befriat swammel frn en nolla, hgern har lnat hela vr statsskuld varav adelsidioten Bildt har lnat ver hlften p tre r. Om du var ssmart s skulle du be om urskt att GP, Strng, Kjell Olov och geni Magda har ftt lsa knallhattar som Fredrik den iq befriade, boman med kniven, Calle Svlt och den strste byfnen i jordens historia. Jimmie och Telefunken som stal en lgenhet frn en fattig dam.

Citat:
Byfnen hade fel igen, tur att hgern r idioter, sossarna kommer regera i 1000 r.

Nr argumenten tar slut, tar invektiven vid!

Du uttrycker dig otrolig otrevligt, s jag tnker inte slsa min tid p att bemta dina inlgg.
Citera
2025-05-17, 22:18
Avstngd
redbullosodas avatar
Citat:
Nr argumenten tar slut, tar invektiven vid!

Du uttrycker dig otrolig otrevligt, s jag tnker inte slsa min tid p att bemta dina inlgg.
Du vet att jag har rtt och vad ska jag gra nr Calle r ett invektiv.
Du kan vl inte rkna heller.
Vilken simpel liten plebej som inte kan erknna Bildts och Wachtmeisters uselhet. Bara inavlad adel kan vara s korkad.
De tv har lnat mer n halva vr statsskuld. Bert fjrt kan inte rkna sa Bildt men han var ett geni som blev verkrd av idioten Bildt med greven sugande i slptg. Suga rv r Moderaternas nationalsport. Under linje ett var min rv steril. Var dock en Miljpartist som lckte som ett sll. 18 % fick fiasko moderaterna och 100 % var fr nedlggning nr det rtta svaret borde vara 100 % emot. Torbjrn Alf Palme mosade de arroganta moderaterna dr Palme var fr och ltsades vara frbannad nr han kohandlade med Flldin. Kd fick Israel och dda hur de ville. Nr dimman lttat var 100 % av Svenskarna fr nedlggning och tom jag hade rstat med MP som var ett faktum sen 1950 talet. Strre fiasko fr Moderaterna dr alla var med Torbjrn som Palme gjorde till sin lille prins shan kunde pippa Shirley McLane och halva Frankrikes vnster ostrd. Lille Torbjr och Geijer fick knarkludrena i Stockholm.Mest njd var Lisbet som fick enliten snrta och Palme kunde lsa.
Senast redigerad av redbullosoda 2025-05-17 kl. 22:28.
Citera
2025-05-20, 19:08
Medlem
Citat:
Du vet att jag har rtt och vad ska jag gra nr Calle r ett invektiv.
Du kan vl inte rkna heller.
Vilken simpel liten plebej som inte kan erknna Bildts och Wachtmeisters uselhet. Bara inavlad adel kan vara s korkad.
De tv har lnat mer n halva vr statsskuld. Bert fjrt kan inte rkna sa Bildt men han var ett geni som blev verkrd av idioten Bildt med greven sugande i slptg. Suga rv r Moderaternas nationalsport. Under linje ett var min rv steril. Var dock en Miljpartist som lckte som ett sll. 18 % fick fiasko moderaterna och 100 % var fr nedlggning nr det rtta svaret borde vara 100 % emot. Torbjrn Alf Palme mosade de arroganta moderaterna dr Palme var fr och ltsades vara frbannad nr han kohandlade med Flldin. Kd fick Israel och dda hur de ville. Nr dimman lttat var 100 % av Svenskarna fr nedlggning och tom jag hade rstat med MP som var ett faktum sen 1950 talet. Strre fiasko fr Moderaterna dr alla var med Torbjrn som Palme gjorde till sin lille prins shan kunde pippa Shirley McLane och halva Frankrikes vnster ostrd. Lille Torbjr och Geijer fick knarkludrena i Stockholm.Mest njd var Lisbet som fick enliten snrta och Palme kunde lsa.

Har du svarat p fel inlgg?
Ditt svar har ingen hnvisning till varken Merz, AfD eller tyska valet!
Jag har inte gtt igenom ditt svammel s om du har rtt eller inte bryr jag mig inte om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in