2025-05-08, 12:55
Avstängd
Jag fattar inte varför invandrarna bölar. Det är väl bara att öppna en egen klubb. Ingen vill ha en kaosblatte in på krogen.

Robert Aschberg har väl ingenting annat att skriva om.
Citera
2025-05-08, 12:58
Avstängd
Hur kan invandrare sänka sig så lågt att de klagar över att de inte kommer in på nattklubben?
Citera
2025-05-08, 13:04
Medlem
Vad är det för jävla hymlande!
Tro fan det att krogarna inte vill ha en massa sandnegrer och negrer på sina klubbar, då försvinner de betalande skötsamma gästerna!
Man kan inte driva en krog genom att ha ett gäng spännblattar som är otrevliga dryga och aggressiva mot andra manliga gäster samt sliskiga tafsande mot kvinnliga gäster! Vidare om de dessutom är muslimer så handlar de inte speciellt mycket alkohol heller!

Förstår inte varför man inte kan vara ärlig och säga som det är, och kalla krögare för Nazister/rasister om de är måna om sin verksamhet!

Har ett helt gäng invandrare som jobbar på min arbetsplats , för jävla duktiga killar som jobbar och sliter, MEN de har varit helt öppna med och talat om, att ifall vi anställer en enda muslim så säger samtliga av dem upp sig!
Citera
2025-05-08, 13:15
Medlem
halaltarzans avatar

Så klart att de hellre går ut i arbetslöshet än att jobba med en muslim.

Men vad är en muslim här då för övrigt, en som praktiserar religionen, eller räcker det med att komma från ett muslimskt land?
Citera
2025-05-08, 13:36
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
RASIST !?!
Lol

kalla det var du vill, jag kallar det realist.
Citera
2025-05-08, 13:56
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
hade jag varit klubbägare hade det varit fritt från somalier, araber och sandnegrer överlag.

Vem som är välkommen genom min dörr är upp till mig att bestämma. Mina regler efterföljs i mitt hem.

Kan inte folk bete sig i sina egna områden, varför skulle dem bete sig annorlunda i mitt?

Sen absolut, 5-10% svinn men det får man räkna med.
Helt riktigt!

Totalstopp för kaozblattar!

Om Aschberg frågar så får han bara svaret att det inte stämmer. Efter två dagar har stormen blåst över.

Blattarna hade inte ens släppt in sig själva!
Citera
2025-05-08, 14:25
Medlem
Hm, Svenskar som köper alkohol som har ett prispåslag med runt 300% vid besök.
Mörkermän som inte köper alkohol, kladdar på fulla brudar och söker fight med Svenskar.

Svårt val som krögare.
Citera
2025-05-08, 15:07
Medlem
Jag såg Aftonbladets klipp och de vita pojkarna var hela och rena och de mörkhyade bar gangsterkläder.

Jag lovar dig utfallet varit bättre men kanske inte perfekt om de mörkhyade bar samma kläder som de vita.
Citera
2025-05-08, 15:19
Medlem
Morgonrodnads avatar
Har Patricia gått ner sig så mycket att svarta bara släpps in?
Citera
2025-05-08, 15:25
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Jag såg Aftonbladets klipp och de vita pojkarna var hela och rena och de mörkhyade bar gangsterkläder.

Jag lovar dig utfallet varit bättre men kanske inte perfekt om de mörkhyade bar samma kläder som de vita.

menar du att vi hade haft ännu färre mörkhyade på krogarna om dem bar vanliga kläder?
Eftersom du hävdar att utfallet skulle vara bättre.
Citera
2025-05-08, 15:32
Medlem
Vad gör dom ens i Sverige? Ut
Citera
2025-05-08, 16:03
Medlem
Vintergrisens avatar
Nu har jag inte varit på krogen i Stockholm på evigheter men lite märkligt låter rapporteringen ändå. När jag väl gick på krogen en del rådde det knappast någon brist på gäster av det mer färggranna slaget, men det kanske har förändrats.

Kan det kanske vara så att en del krogar slutligen helt enkelt tröttnat på stökiga gäster med träningskläder och små handväskor, varav de flesta sedan råkar vara lite mörkare än gemene man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in