Vad är det för jävla hymlande!
Tro fan det att krogarna inte vill ha en massa sandnegrer och negrer på sina klubbar, då försvinner de betalande skötsamma gästerna!
Man kan inte driva en krog genom att ha ett gäng spännblattar som är otrevliga dryga och aggressiva mot andra manliga gäster samt sliskiga tafsande mot kvinnliga gäster! Vidare om de dessutom är muslimer så handlar de inte speciellt mycket alkohol heller!
Förstår inte varför man inte kan vara ärlig och säga som det är, och kalla krögare för Nazister/rasister om de är måna om sin verksamhet!
Har ett helt gäng invandrare som jobbar på min arbetsplats , för jävla duktiga killar som jobbar och sliter, MEN de har varit helt öppna med och talat om, att ifall vi anställer en enda muslim så säger samtliga av dem upp sig!
Vad är det för jävla hymlande!
Tro fan det att krogarna inte vill ha en massa sandnegrer och negrer på sina klubbar, då försvinner de betalande skötsamma gästerna!
Man kan inte driva en krog genom att ha ett gäng spännblattar som är otrevliga dryga och aggressiva mot andra manliga gäster samt sliskiga tafsande mot kvinnliga gäster! Vidare om de dessutom är muslimer så handlar de inte speciellt mycket alkohol heller!
Förstår inte varför man inte kan vara ärlig och säga som det är, och kalla krögare för Nazister/rasister om de är måna om sin verksamhet!
Har ett helt gäng invandrare som jobbar på min arbetsplats , för jävla duktiga killar som jobbar och sliter, MEN de har varit helt öppna med och talat om, att ifall vi anställer en enda muslim så säger samtliga av dem upp sig!
Så klart att de hellre går ut i arbetslöshet än att jobba med en muslim.
Men vad är en muslim här då för övrigt, en som praktiserar religionen, eller räcker det med att komma från ett muslimskt land?
Hm, Svenskar som köper alkohol som har ett prispåslag med runt 300% vid besök.
Mörkermän som inte köper alkohol, kladdar på fulla brudar och söker fight med Svenskar.
Nu har jag inte varit på krogen i Stockholm på evigheter men lite märkligt låter rapporteringen ändå. När jag väl gick på krogen en del rådde det knappast någon brist på gäster av det mer färggranna slaget, men det kanske har förändrats.
Kan det kanske vara så att en del krogar slutligen helt enkelt tröttnat på stökiga gäster med träningskläder och små handväskor, varav de flesta sedan råkar vara lite mörkare än gemene man?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!