2025-05-06, 09:08
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det har väl alltid varit på det här viset och vakter får naturligtvis order uppifrån om vad de anser är en bra kund!

Antagligen ses invandrarkillar som en målgrupp som inte genererar bäst vinst. Det är ren matematik från krogägarens sida. Vilken kundgruppen är är också klubbens varumärke.
Citera
2025-05-06, 09:10
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ms-nattklubbar

Och vad tror Flashen om det här då?

Rasism och fördomar räddar liv.

Svensson har blivit hjärntvättad till att tolerera alla former av babberi och negerkaos.

När jag växte upp så var svensson lika rasistisk som alla andra.

VAKNA.
Citera
2025-05-06, 09:22
Medlem
Jag är mer oroad över att män och kvinnor behandlas olika i krogkön.
Ren sexism!

Och att gangsters med pengar är värda mer än vanligt folk, bara för att dom är släkt med krogägaren eller kan spendera mycket på krogen.
Fattiga och rika borde behandlas lika! Vad gör facket åt det? Och sossarna?

Unga och gamla behandas olika. Pensionärer får sällan tillträde till stureplans-krogarna på helgkvällanra. Fast dom bara vill träffa sina vänner och dricka en kopp te i lugn och ro, utan att störa någon.
Ren åldersrasism!

I det perspektivet: vad är problemet med att mörkhyade och ljushyade behandas olika?
Citera
Medlem
Icke vita män ÄR stökigare och mer våldsbenägna än vita män, inte ett dugg konstigt att dem inte får komma in på krogen. Enda lösningen på problemet är att stänga alla krogar, då kommer "diskrimineringen" också försvinna.

Aschberg driver politisk agenda som vanligt. Inget att bry sig om.
Citera
Medlem
Jordgubbes avatar
Jag måste missat Aschbergs arga genomgång om hur ännu lättare det är för tjejer att gå före i kön och komma in.
Citera
2025-05-06, 09:26
Medlem
george.sthlms avatar
Om du har nattklubb och du får en " kvot" på mer än 20 % babbar och negrer så kommer
vanliga svenskar sluta gå. Killarna blir hotade och tjejerna blir dåligt behandlade av människor som
har annan kvinnosyn.

Så valet står mellan all ha rasistiskt urval eller att få lägga ner stället.

Trist men sant.

Men så är det väl i samhället i stort. Flyttar stora grupper med invandrare in i ett bostadsområde så
flyttar svensson ut. White flight.
Citera
2025-05-06, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Män överhuvudtaget blir inte insläppta på nattklubbar i Stockholm, dörrvakterna där är sinnessjuka och får göra precis vad de vill.
Polis rycker på axlarna,låter vakterna hållas.
Citera
Medlem
Ett kvitto på att rasism är utbrett i svenska samhället. Man måste fråga sig om alla har samma möjligheter. Inte konstigt att det föds kriminalitet.
Citera
Medlem
grey.eagles avatar
Bra då kanske Aschberg kan starta en krog där alla kommer in, efter ett halvår kommer det bara vara mörka människor där och inga andra. Kom igen nu, men jag tror han är en fegis.
Citera
2025-05-06, 09:31
Medlem
Finns kanske anledningar till urval. Kan vara så att de svarta är stöddiga, högljudda, bråkiga och taffsiga.
Citera
2025-05-06, 09:35
Medlem
På riktigt !! Hade inte heller vilket släppa in skräp på min egen klubb trots att jag är invandrare.. dom har skapat kaos i hela landet och de flesta skötsamma invandrare har inte visat att dom är på rätt sida genom att ta aktivt avstånd från kaoset … som invandrare får man acceptera att det är som det är pga våra släktingar som gör kaos .. d
Citera
2025-05-06, 09:42
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Exakt, har man nu möjlighet att välja så släpper man in personer med minst benägenhet att ställa till med bråk, våldta och strula och då blir det nej till många utlänningar.
Skulle en innekrog börja släppa in allt skit så skulle nog krogen snart tappa de svenska kunderna och ställena få lägga ner då förre och färre går dit.

Åk till ett valfritt fängelse så ser man redan där vilka som är problemen i samhället.

Bråk, skrik och tjutande negrer vill ingen ha på krogen. Sedan dricker de väl mestadels bara vatten, ren förlust för en krog.

Har de sedan droger i sig är de en risk. Plus tjejerna vill inte ha en neger efter sig på krogen. Som glor, tar sig i skrevet och juckar i luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in