• 5
  • 6
2025-05-19, 23:10
Medlem
norther1s avatar
Vare sig allt detta stämmer eller ej är det ju helt sjukt obehagligt att skolungdomar sysslar med saker som detta. Finns nog många som gladeligen skulle krydda på ordentligt eller rent av fabricera material.

Kommer exempelvis ihåg hur vi hade en riksbög som konstlärare i högstadiet. Gick rykten om att han var pedofil och raggade på eleverna. Snackades alltid om att bögen hade försökt ragga på en själv eller nån annan. Givetvis så stämde inte detta och med största sannolikhet så hade han aldrig hållt på med någon heller. Men vi hade roligt åt det som 14-åringar. Stackarn slutade innan jag gått ut nian. Kan mycket väl tänka mig att nån hittat på något
Citera
2025-05-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Vare sig allt detta stämmer eller ej är det ju helt sjukt obehagligt att skolungdomar sysslar med saker som detta. Finns nog många som gladeligen skulle krydda på ordentligt eller rent av fabricera material.

Kommer exempelvis ihåg hur vi hade en riksbög som konstlärare i högstadiet. Gick rykten om att han var pedofil och raggade på eleverna. Snackades alltid om att bögen hade försökt ragga på en själv eller nån annan. Givetvis så stämde inte detta och med största sannolikhet så hade han aldrig hållt på med någon heller. Men vi hade roligt åt det som 14-åringar. Stackarn slutade innan jag gått ut nian. Kan mycket väl tänka mig att nån hittat på något
Men nu är det ju så att chattarna finns som bevis, och han har själv erkänt det han gjort. Så att det skulle vara rykten håller inte
Citera
2025-05-20, 17:49
Medlem
Majsmannen2s avatar
Elever leker dumpen och lärare leker pervo.

Blir väl läraren som är med i leken som leken får tåla.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in