• 4
  • 5
2025-05-28, 14:43
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det är inte helt positivt att inte provocera någon heller, nä

Emellertid har jag länge haft den tanken att en del inlägg som inte citeras alls kanske är långt före sin tid och inte blir förstådda förrän senare. Flaskpost till framtiden.

Min titel mest citerade användare per inlägg ska du inte tillskriva provokationer från min sida, utan den inavlade konsensuskulturen i Ukrainatråden... Har man skaffat sig en bred förståelse av ämnet så är denna konsensus bara korkad och sekteristisk.
Citera
2025-06-01, 16:24
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Politik: utrikes | Xenonen (0.8%), arbetet (0.8%), Regulus (0.7%)

Tredjeplaceringen förvånar mig eftersom jag inte skrivit i Politik: utrikes på flera år. Håller den utrikespolitiska debatten på Flashback på att tyna bort?
Citera
2025-06-01, 16:36
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Nästa tabell visar något ännu mer intressant, nämligen hur mycket ni svär här på forumet. Som svordomar har räknats följande ord eller ordrötter: kuk, fitta, fitt, hora, hor, röv, fan, skit, jävla, bög, luder, slyna, horunge. (Ett urval av svordomar som inte har ambitionen att vara varken uttömmande eller representativt.) Vi noterar att Merapi står för flest svordomar i mitt urval men att NirvanA har högst andel.

[spoiler]User | Antal svordomar i sample | Andel ord i sample som är svordomar

Regulus | 46 | 0.0004

Här måste det ha smugit sig in ett fel i scriptet. Inget av dessa ord ingår i min forumvokabulär, och icke desto mindre påstår du att jag använt dem inte mindre än 46 gånger?

Kan det vara så att också inlägg som jag helt eller delvis citerat i mina egna inlägg fångats upp? Det har förvisso hänt att andra som jag debatterat med uttryckt sig så.
Citera
2025-06-01, 18:34
Medlem
Mr.RedHats avatar
Lite synd att statistiken blir "värdelös" ju längre tiden går. Du borde överväga bygga en hemsida SCB-style där man kan kika på statistiken mer dynamiskt . Bara en tanke. Du gör ett fantastiskt arbete!
Citera
2025-06-01, 19:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Här måste det ha smugit sig in ett fel i scriptet. Inget av dessa ord ingår i min forumvokabulär, och icke desto mindre påstår du att jag använt dem inte mindre än 46 gånger?

Kan det vara så att också inlägg som jag helt eller delvis citerat i mina egna inlägg fångats upp? Det har förvisso hänt att andra som jag debatterat med uttryckt sig så.
Alla citat är borttagna före analysen. Däremot har jag varit slarvig med en annan sak. Samtliga strängar som motsvarar sökorden matchas, även där de ingår i andra ord.

Du har t.ex. 6 träffar på "luder" för att du använt ord som inkludera och alludera, 1 träff på "fitt" för att du använt "survival of the fittest", och över 30 träffar på "röv" p.g.a. ord som "bedrövlig" eller "pröva". Jag får återkomma med en mer genomtänkt statistik på svordomsanvändningen. Tack för att du uppmärksammade det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in