2025-05-05, 21:20
Medlem
Är i 25 års åldern, normal hälsa och normalt sexliv. Kollar i princip aldrig porr och har inte gjort på många år.

Alltid haft rätt snabb återhämtning när det vankas ligg, och kunnat köra en andra omgång inom typ 20 min efter första. Under det senaste året har jag upptäckt att jag har "förmågan" att direkt efter jag fått utlösning, kunna fortsätta och få en till inom loppet av några minuter. Dock har jag enbart kunnat komma andra gången genom att runka själv, så att det blir på "exakt rätt sätt".

Jag får inte s.k. "post nut clarity" efter första gången (vilket bara det är märkligt), och omgång två är givetvis inte lika skön som den första, men det är helt klart fortfarande nice.

Men i och med att sperma "kommer" även andra gången, vad betyder det egentligen? Borde inte allt tömmas första gången? Även om det spontant känns rätt ballt så kan jag inte låta bli att tänka att det ev. är något i kroppen som inte stämmer.
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-05-05 kl. 21:27.
Citera
2025-05-05, 21:25
Medlem
Du är ung och viral är väl de enkla svaret.
När jag va i din ålder så kom jag först i fittan, andra omgången direkt efter så sög hon. Tredje gången så runkade jag. Alla gånger va direkt efter varandra.
Citera
2025-05-05, 21:26
Medlem
Det är helt normalt... de flesta under 30 kan detta. Vänta tills du blir 70+ det är då det brukar bli 24 timmars cooldown.
Citera
2025-05-05, 21:27
Medlem
triptykens avatar
Grattis?

Det är verkligen ingen risk alls - din spermaproduktion påverkas inte det minsta onormalt. Du har nog inte lika mycket spermier i andra vändan men det förhindrar ju inget (majoriteten av det som kommer ut är inte spermier ändå utan en blandning sekret från olika körtlar som prostatan).
Här är en visserligen Engelsk text om vad sperma innehåller https://www.healthline.com/health/se...semens-purpose

Ingen fara helt enkelt, njut av det faktum att du kan komma två gånger någorlunda tätt inpå eller i alla fall fortsätta tätt inpå att du kommit vilket nog dina partners kommer vara glada för.
Senast redigerad av triptyken 2025-05-05 kl. 21:29.
Citera
2025-05-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Det är helt normalt... de flesta under 30 kan detta. Vänta tills du blir 70+ det är då det brukar bli 24 timmars cooldown.

Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Grattis?

Det är verkligen ingen risk alls - din spermaproduktion påverkas inte det minsta onormalt. Du har nog inte lika mycket spermier i andra vändan men det förhindrar ju inget (majoriteten av det som kommer ut är inte spermier ändå utan en blandning sekret från olika körtlar som prostatan). Det du ser när du kommer är till absolut största majoriteten inte spermier ändå utan allt annat bös.
Här är en visserligen Engelsk text om vad sperma innehåller https://www.healthline.com/health/se...semens-purpose

Ingen fara helt enkelt, njut av det faktum att du kan komma två gånger någorlunda tätt inpå eller i alla fall fortsätta tätt inpå att du kommit vilket nog dina partners kommer vara glada för.

Tack för svar.

Men är det verkligen helt normalt?
Kan alltså spruta, fortsätta runka sekunden efter och spruta igen inom 2 minuter. Vänner jag snackat med tycker det låter helt sjukt och tror mig i princip inte, men de kanske bara inte testat?
Kanske är så att de flesta inte ens kommer på tanken att testa pga post nut clarity.
Citera
2025-05-05, 21:33
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Tack för svar.

Kan alltså spruta, fortsätta runka sekunden efter och spruta igen inom 2 minuter. Vänner jag snackat med tycker det låter helt sjukt och tror mig i princip inte, men de kanske bara inte testat?

Jag skulle inte säga att det är toknormalt men det är ju inte minsta farligt. Vi män har ju en period direkt efter man kommer där man är trött, avslappnad, förlorar ståndet och man kan vara extremt känslig direkt efteråt - men hur lång den perioden är är olika för olika folk, och vissa reagerar annorlunda.

Det är genuint ingen fara. Du har bara en extremt lkort sån period.

Om det känns jobbigt kontakta en mottagning, snacka med läkare - dom kommer säga ungefär samma sak, men för att du ska känna dig helt lugn menar jag.
Citera
2025-05-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag skulle inte säga att det är toknormalt men det är ju inte minsta farligt. Vi män har ju en period direkt efter man kommer där man är trött, avslappnad, förlorar ståndet och man kan vara extremt känslig direkt efteråt - men hur lång den perioden är är olika för olika folk, och vissa reagerar annorlunda.

Det är genuint ingen fara. Du har bara en extremt lkort sån period.

Om det känns jobbigt kontakta en mottagning, snacka med läkare - dom kommer säga ungefär samma sak, men för att du ska känna dig helt lugn menar jag.

Tack ännu en gång för ett vettigt och informativt svar! Känns betryggande att höra.
Citera
2025-05-05, 22:22
Medlem
Citat:
Tack för svar.

Kanske är så att de flesta inte ens kommer på tanken att testa pga post nut clarity.
Googla "male multiple orgasm" så kommer du se att det är en grej.
Citera
2025-05-05, 22:37
Medlem
kalkryggars avatar
Det finns en å annan riktig sexig och het tjej som man först sprutar ner i svampen och sen om hon dessutom är bra på att runka så kan hon direkt efter runka så man på typ någon minut sprutar av sig igen om hon sitter framför ballen med sin trut på vid gavel för att ta emot en lite mjäkig andra omgång.

Ett gäng såna tjejer har man allt träffat på. Det är mys.
Citera
2025-05-06, 12:13
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Är i 25 års åldern, normal hälsa och normalt sexliv. Kollar i princip aldrig porr och har inte gjort på många år.

Alltid haft rätt snabb återhämtning när det vankas ligg, och kunnat köra en andra omgång inom typ 20 min efter första. Under det senaste året har jag upptäckt att jag har "förmågan" att direkt efter jag fått utlösning, kunna fortsätta och få en till inom loppet av några minuter. Dock har jag enbart kunnat komma andra gången genom att runka själv, så att det blir på "exakt rätt sätt".

Jag får inte s.k. "post nut clarity" efter första gången (vilket bara det är märkligt), och omgång två är givetvis inte lika skön som den första, men det är helt klart fortfarande nice.

Men i och med att sperma "kommer" även andra gången, vad betyder det egentligen? Borde inte allt tömmas första gången? Även om det spontant känns rätt ballt så kan jag inte låta bli att tänka att det ev. är något i kroppen som inte stämmer.
Du verkar ha det medfött andra inte, det är nog olika.
Själv har jag samma förmåga som du trots passerat 60 men det beror i mitt fall på att jag har två tjejer och lärt mig "leverera" till båda när vi knullar. Dock är det för mig viktigt att de får orgasmera också innan jag kommer men man lär sig tekniken med situationen.
Citera
2025-05-06, 14:41
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag kunde spruta 2 gånger när jag var yngre men den andra orgasmen var inte lika stark som den första.
Citera
2025-05-08, 13:26
Medlem
Anne-Frank-ar-kats avatar
Du tömmer en kula i taget antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in