Citat:
Ursprungligen postat av
upplaenningen
Räcker väl med att du blir en riktig bonde med kossor, grisar osv så har du mat så det räcker utan att bli rånad av ICA.
Också bra för jägare då du kan skjuta av en del vildsvin, hjort, och rådjur. Behöver ofta rätt mycket skog för att få tilldelning på älg, hjort o rådjur får man ej heller jättemycket tilldelning på, nästan enklare att få tillstånd om du kan argumentera för skyddsjakt.
Sen en hel del småvilt på det.