2025-05-05, 03:34
Medlem
M-mastarens avatar
För 10-15 år sedan reste jag en hel del i jobbet och kunde vara borta upp till en vecka. Det var i stort sett i Europa och Asien. Ibland kunde jag då leta upp någon som kunde visa mig runt i staden, käka en god middag och sedan kanske ta en dessert på hotellrummet.

Halva nöjet då var att kika runt på de olika eskortsidorna och hitta din perfekta 24-timmarsdate. På den tiden var 90 procent av urvalet naturligt och jag tror alla kunde finna en date som passade just deras smak i det stora utbud av eskortsidor som fanns.

Jag kikade runt lite i nutid och fann till min förskräckelse att små och medelstora bröst existerar inte längre. Alla annonser var likadana och alla var med uppumpade och väldigt framtunga meloner. Just det är en av mina fobier. Guppande fläskberg framför ögonen. Ansiktena var likadana i alla annonser på alla sidor. Som om det var stöpta i en och samma form. En eskortsida med 60 tjejer hade i verkligheten bara 6-7 st. Resten var samma tjejer fast olika bilder. Allt var photoshoppat.

Det värsta av allt var att de flesta sidorna verkar vara genererade i AI. Många tjejer förekommer i alla Världens städer som lokala. Jag hittade till och med bild på en eskort som var samma som den var på den tiden jag sökte eskorter för 15 år sedan. Jag tror också att många var rena scamsidor för att lura till sig några förskott av någon lättlurad.

Så min fråga. Är eskortsidorna på internet på utdöende?
Citera
2025-05-05, 06:28
Medlem
Förslag I. (från hjärtat): Bli kristen och sluta oroa dig för dumheter som Den Onde sätter i din väg.

Om bilder är kopierade eller AI-framtagna är mindre relevant än hur din själ mår.

Förslag II. Anmäl sidorna till relevanta myndigheten och besök dem aldrig mera.

Amen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in