2026-06-24, 15:08
Medlem
Tror problemet för dem som går denna kurs och misslyckas är att det står i avtalet att eleverna inte får gå ut med negativ feedback då det blir repressalier i form utav böter eller vite.

Annars måste det vara skammen som gör att man inte går offentliga med vilken skit detta är.
Citera
2026-06-29, 16:43
Medlem
Oj, lite kuriosa. Jag har träffar kids dagligen och dom frågar vad jag gör och berättar att jag håller på med ehandel remote och dom tror direkt att det är droppshipping, senaste två veckorna har jag berättat för ett femtiotal kids från Sverige att det är totalt värdelöst och allt är bara fake. Läskigt att se hur många som tror det ska funka och ungefär 10% hade provat och gått minus.
Citera
2026-07-02, 22:25
Medlem
Nu har Samuels bokslut kommit ut. Han tappar i omsättning och gör en avskrivning av KidsOneStore. Trots detta omstäter han runt 4 milj, vilket är imponerande trots allt. Det är nog rätt många som betalar för hans skitkurs fortfarande.
Citera
2026-07-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
Nu har Samuels bokslut kommit ut. Han tappar i omsättning och gör en avskrivning av KidsOneStore. Trots detta omstäter han runt 4 milj, vilket är imponerande trots allt. Det är nog rätt många som betalar för hans skitkurs fortfarande.

Varför gör han en avskrivning på Kids? Han har ju sagt flera gånger att han hoppade av före konkursen och sålde sina aktier före konkursen och tjänade pengar på försäljning av aktierna i Kids?

S har även hoppat ur styrelsen i sin tjejs bolag, är det ytterligare ett bolag som går i konkurs och S vill inte sitta i styrelsen när konkursen blir?
Citera
2026-07-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S30
Varför gör han en avskrivning på Kids? Han har ju sagt flera gånger att han hoppade av före konkursen och sålde sina aktier före konkursen och tjänade pengar på försäljning av aktierna i Kids?

S har även hoppat ur styrelsen i sin tjejs bolag, är det ytterligare ett bolag som går i konkurs och S vill inte sitta i styrelsen när konkursen blir?

Jag hoppas hans kompis kommer in här och förklarar.
Vad heter hans tjejs bolag? Hon säljer väl också kurser?
Citera
2026-07-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
Jag hoppas hans kompis kommer in här och förklarar.
Vad heter hans tjejs bolag? Hon säljer väl också kurser?

https://www.allabolag.se/foretag/mimmi-jigsved-holding-ab/kvibille/f%C3%B6retagsutveckling/2KIIK8RI5YEHU

Är dock ett holdingbolag och det verkar inte bedrivas någon verksamhet i bolaget så jag gissar att när hon säljer kurser så är det för Wle AB
Citera
2026-07-09, 23:43
Medlem
2025 hade S en lön på 978 100:- Kapital 200 147:-

Han brukar ju ta upp lite då och då att det är bättre att köpa en bil på kredit för hans kapitalförvaltare använder hans kapital så bra så han tjänar mer så, S borde byta kapitalförvaltare om 200k är resultatet då han hela tiden berättar hur förmögen han är

Brudens lön 2025 778 500:- Kapital 9927:-

Wle AB Resultat efter finansnetto 291 000:- / Årets resultat 36000:-

Helt okej löner men dom är inte rika som dom vill ge skenet av

Men nu ni Citat S - Slagit rekord 10 miljoner+ senaste halvåret Vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in