Jag har försökt svara dig två gånger, men varje gång jag trycker på skicka så får jag ett felmeddelande. Blir fan lack, men tredje gången gillt kanske.
Alla säljer inte kurser och alla är inte coacher. De pratade mycket om synergin mellan din produkt, ditt mindset, marknadsföring och sälj. Vikten av att ha en tydlig produkt, att du inte säljer bara för att du syns mycket... Mycket man kan använda sig av i många olika sammanhang. Man kanske vill driva eget och har en bra produkt, men är skitdålig på att marknadsföra sig och fattar inte varför man inte får kunder. Eller suger på att sälja, för man vet inte hur man ska komma till avslut.
Jag fick mycket med mig som jag reflekterade över. Jag betalde 2500kr för dagen, middag och nätverkande på kvällen och en massa extra man får i efterhand. Sjukt prisvärt faktiskt. Som egenföretagare har jag betalt mycket mer än så för onlinekurser som bara gav mig ett sketet diplom i slutet.
Citat:
Ursprungligen postat av
meganegerdase
Men är inte produkten alla dessa människor har kurser eller någon i gränslandet typ "webbshop" "coaching" osv