2025-08-23, 00:49
Medlem
Seastar jag börjar bli riktigt sugen på att läs lite fantastiska bokslut!

Snälla kan du inte visa?

Enligt S så har han ju skickat resultatrapporter till olika medier men dom har valt att inte publicera dom så då kan det väl inte vara så farligt att visa oss?
Citera
2025-08-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S30
Ja det är riktigt roligt 😀

Det som är nästan mer roligt är han måste lägga upp ett klipp på TT där han säger att media bara smutskastar han för att det går så bra för han osv mm..

Såklart. De är också avundsjuka! 😄
Citera
2025-09-03, 13:15
Medlem
Knickerbockerss avatar
Tråden får inte dö ut. Har inte narcissisten gjort något galet på senaste? Har vi några roliga bokslut att kika på?
Citera
2025-09-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knickerbockers
Tråden får inte dö ut. Har inte narcissisten gjort något galet på senaste? Har vi några roliga bokslut att kika på?

En som har roligt är ju Samuel som gör miljonvinst och miljonutdelning.
Hans elever är förlorarna. Han är vinnaren.

Han fortsätter bara att lura folk.
Citera
2025-09-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knickerbockers

Han gör galna saker på TT varje dag klipp på samma saker varje dag bilen, mat, handlar en tröja, visar en bild på nån stackars elev som har lyckas omsätta en slant och ibland får man sig ett gott skratt när han lyxar till det med att prata engelska sämre än en 10 åring

Att pojken orkar..
Citera
2025-09-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beebopknopp
En som har roligt är ju Samuel som gör miljonvinst och miljonutdelning.
Hans elever är förlorarna. Han är vinnaren.

Han fortsätter bara att lura folk.

Jag tror faktiskt att försäljningen av kursen börjar gå riktigt dåligt och han kommer inte att göra ett lika bra resultat bokslutet som kommer men vi får se när det släpps jag kan ha fel för det verkar finnas fullt med lättlurade människor
Citera
2025-09-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S30
Jag tror faktiskt att försäljningen av kursen börjar gå riktigt dåligt och han kommer inte att göra ett lika bra resultat bokslutet som kommer men vi får se när det släpps jag kan ha fel för det verkar finnas fullt med lättlurade människor

Kanske, kanske inte.
Det är en tuff arbetsmarknad nu. Unga killar får inte jobb. De söker sig till Samuel som lovar guld och gröna skogar. Betalar honom 60k (från studentpresenten) och vips så är de 60k fattigare och 600ggr dummare.
Citera
2025-09-08, 07:10
Medlem
Ambityps avatar
Ja nu var det ett tag sedan det hände något nytt i tråden? Ingen som har sett något bokslut (bra eller dåligt) från någon adadept
Citera
2025-09-11, 22:16
Medlem
Seastar!

Rada upp alla fantastiska bokslut som skulle bli offentliga under sommaren

Eller lurade du oss?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem