Citat:
Ursprungligen postat av
IrishCoffee
Troligtvis sitter inte Samuel på Flashback. Det är ju ganska välkänt att de som sitter i skvallertrådar på Flashback oftast inte är särskilt…. framgångsrika. Det kan däremot vara så att någon som har misslyckats med sitt bolag gärna klankar ner och skyller ifrån sig på andra. Vi har ju sett det hända så att säga. Det är bara att resa sig upp och försöka igen! Viktigt att fortsätta drömma och kämpa.
Jag kommer hänga här någon dag och återberätta vad jag hittar i kursen. Jag gick med vid lunch idag. Jag har hört fantastiskt mycket bra och fått tag på massor av fler fantastiska resultat. Det är verkligen otroligt vad Samuel skapat här. Många som varit igång i 1+ år. Några som köpt sina drömbilar haha!
Så glad att jag tog det här steget. Nu kör vi!!!
Såklart han inte gör... Han bryr sig inte alls om vad någon annan tycker.. lol
Det viktiga med denna tråd är att upplysa hur usel kursen är. Den lär ut hur man boostar upp en omsättning, men aldrig hur man gör sedan.
Ingen här tror att du är någon som kommer göra kursen.
Förklara istället varför Tengo inte såldes för 70 milj, förklara varför Kidsonestore konkade egentligen. Varför flera av hans elever konkar. Det är inte bara för att de inte klarar av att driva ett bolag. Det är för att hela modellen suger.