2025-06-18, 11:13
Medlem
Knickerbockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IrishCoffee
Kan du skriva på Flashback

Jag har gjort ännu mer research om Samuel. Det verkar som att det har funnits två Audi R8 Performance 2021 skrivna på honom. Även en Audi RS7. Flera år innan han hade en kurs. Jag vet inte hur ni känner, men jag tycker att det är galet imponerande att överhuvudtaget kunna köpa sådana bilar som 21-22 år som han var då. Kredit eller ej.

Inspireras så mycket av resan han gjorde med Tengo men nästan ännu mer av resan han gjorde efter med babybutiken. Som han själv säger verkar det som att det babybolaget hade det bästa resultatet av alla babybolag det året och det var deras första med den tillväxten dessutom. Galet.

Verkar vara en väldigt duktig kille. Överväger starkt att lära mig av honom. Speciellt nu när han skickade massa resultatrapporter från sina elever. De gör ju snarlika resor som Samuel. Så inspirerande!

Vi alla önskar dig stort lycka till! Återkom gärna med hur det går!
Citera
2025-06-18, 11:41
Medlem
IrishCoffees avatar
Jag återkommer så fort jag vet mer och när jag granskat kursen tydligare för att få en bättre uppfattning om vad det hela handlar om.

Väldigt spännande.
Citera
2025-06-18, 12:15
Medlem
Det faktum att ALLA hans videor på tiktok är på hans lambo är väl ett tydligt tecken på att han inte är så pass rik som han vill ge sken av. Troligtvis har han knappt råd med lambon utan använder den som ett redskap för att sälja kurser. En väldigt förmögen person flashar inte sin enda bil på TikTok 5ggr per dag.
Citera
2025-06-18, 12:19
Medlem
IrishCoffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0xNONE
Det faktum att ALLA hans videor på tiktok är på hans lambo är väl ett tydligt tecken på att han inte är så pass rik som han vill ge sken av. Troligtvis har han knappt råd med lambon utan använder den som ett redskap för att sälja kurser. En väldigt förmögen person flashar inte sin enda bil på TikTok 5ggr per dag.

Tror du verkligen det? Jag tror att killen genuint är stolt över vad han åstadkommit och glädjs av att både köra samt visa upp sin bil.
Det finns ju ganska många i kommentarsfälten som ber honom visa den mer, så därav gör han nog det.

Vi ska inspireras och inte irriteras tycker jag.
Citera
2025-06-18, 15:45
Medlem
Att allt är scam kan ju en 10 åring räkna nu. Fake it until you make it ;-)
Sluta köp kursen och ni ska snart se att han inte har råd att rulla hem bilen tillbaka till Sverige ens...
Citera
2025-06-18, 16:21
Medlem
IrishCoffees avatar
Troligtvis sitter inte Samuel på Flashback. Det är ju ganska välkänt att de som sitter i skvallertrådar på Flashback oftast inte är särskilt…. framgångsrika. Det kan däremot vara så att någon som har misslyckats med sitt bolag gärna klankar ner och skyller ifrån sig på andra. Vi har ju sett det hända så att säga. Det är bara att resa sig upp och försöka igen! Viktigt att fortsätta drömma och kämpa.

Jag kommer hänga här någon dag och återberätta vad jag hittar i kursen. Jag gick med vid lunch idag. Jag har hört fantastiskt mycket bra och fått tag på massor av fler fantastiska resultat. Det är verkligen otroligt vad Samuel skapat här. Många som varit igång i 1+ år. Några som köpt sina drömbilar haha!

Så glad att jag tog det här steget. Nu kör vi!!!
Citera
2025-06-18, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xNONE
Helt rätt, han måste visa livsstilen för att få in fler att köpa kursen.
Citera
2025-06-18, 18:08
Medlem
Någon måste ju sitta på info varför Samuel är i Spanien?

Richies uttalande liven och sen var den väl någon i tråden som pratade om nån husis hos Samuel?

Någon måste ju sitta på info om detta så svårt kan det inte vara att få fram!
Citera
2025-06-18, 18:18
Medlem
Knickerbockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S30
Någon måste ju sitta på info varför Samuel är i Spanien?

Richies uttalande liven och sen var den väl någon i tråden som pratade om nån husis hos Samuel?

Någon måste ju sitta på info om detta så svårt kan det inte vara att få fram!

Håller med! Borde komma fram
Citera
2025-06-18, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IrishCoffee
Troligtvis sitter inte Samuel på Flashback. Det är ju ganska välkänt att de som sitter i skvallertrådar på Flashback oftast inte är särskilt…. framgångsrika. Det kan däremot vara så att någon som har misslyckats med sitt bolag gärna klankar ner och skyller ifrån sig på andra. Vi har ju sett det hända så att säga. Det är bara att resa sig upp och försöka igen! Viktigt att fortsätta drömma och kämpa.

Jag kommer hänga här någon dag och återberätta vad jag hittar i kursen. Jag gick med vid lunch idag. Jag har hört fantastiskt mycket bra och fått tag på massor av fler fantastiska resultat. Det är verkligen otroligt vad Samuel skapat här. Många som varit igång i 1+ år. Några som köpt sina drömbilar haha!

Så glad att jag tog det här steget. Nu kör vi!!!

Såklart han inte gör... Han bryr sig inte alls om vad någon annan tycker.. lol

Det viktiga med denna tråd är att upplysa hur usel kursen är. Den lär ut hur man boostar upp en omsättning, men aldrig hur man gör sedan.
Ingen här tror att du är någon som kommer göra kursen.

Förklara istället varför Tengo inte såldes för 70 milj, förklara varför Kidsonestore konkade egentligen. Varför flera av hans elever konkar. Det är inte bara för att de inte klarar av att driva ett bolag. Det är för att hela modellen suger.
Citera
2025-06-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clockboss
Helt rätt, han måste visa livsstilen för att få in fler att köpa kursen.

Men några större stålar har varken han eller hans far, bilen ligger på kredit😂😂
Citera
2025-06-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Men några större stålar har varken han eller hans far, bilen ligger på kredit😂😂

Det stämmer inte. Att han inte har pengar.

Han tjänar miljoner på att sälja den där kursen ju. Han tjänar myyycket bättre på det än hans ehandels-bolag.

Hans pappa har däremot ingen kurs att sälja. Så han har väl de där 2ish miljonerna från tengo-försäljningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in