Citat:
Ursprungligen postat av
Introkonvex
Intressant reflektion. Detta skulle kunna ha koppling till M-teorin med materia och dess indeterministiska beteende. Jag snubblade ver en rapport idag, "A novel test of gravity: Does spacetime geometry track matter density?"
Skulle dessa ondliga gravitationsvgor kunna ha betydning och indikering p avsaknad av observation? Det mesta verkar peka p att vi bara r ytterligare ett system i ett system, de verkar iaf vara ett terkommande mnster bde sett frn micro till macroslopiskt perspektiv.
Vi bestr av en vacuum flt fluktuation.
https://youtu.be/J3xLuZNKhlY?si=fVrvxxYD4eUSy6JM
Detta men r jag r uppbyggt av gravitationspulser
som skapades i Big Bang.
Vi vet att planeter, stenar, djur och mnniskor och allt i universum r
skapat av drtta vacuum flt fluktuationer.
Och jag sger att dessa vacuum flt fluktuationer i sin tur skapades vid
Big Bang och r extrema eviga gravitations pulser.
Jag har diskuterat om det skulle kunna skapas extrema gravitations pulser med teoretiska fysiker och nobelpristagarei fysik och ngra sger att de kan skapas men det krvs hela universums energi fr att skapa sdan
och allts mste de ha skapats vid Big Bang och fastnat i ett evigt extremt tillstnd
d tiden stannat i dem s frn deras perspektiv ser de hela universums fdelse till kollaps
i ett enda gonblick.
Vi dremot ser dem som vacuum flt fluktuationer eller partiklar och vgor beroende p hur vi mter och str dem.
Partiklar utan spinn r gravitationspulser som skapats pga en sfrisk radiell kompression av rum/tid
och partiklar med spinn r skapade av en skjuvning av rum/tid tex som nr extremt roterande svarta hl kolliderar
och kolliderar med motsatt spinn.
Osv....
MagI
.....