Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
I och för sig..!
Men jag tycker ändå att det är fint att se människor med stil och klass. Och vill man visa mer, så är en huvudregel att man inte visar allt på en gång, för då blir det bara vulgärt. Antingen en lång och genomskinlig (eller slitsförsedd) alternativt kort och ogenomskinlig kjol, och en topp som går nästan upp i halsen och minst korta ärmar, eller en generös urringning och bara axlar till en lång och ogenomskinlig kjol utan slitsar. Inte både ock!
Men det blir ju lätt fånigt att gå ner till ICA med kostymen på. Då tenderar man mer att se ut som en gammal gubbe som lever kvar i 40-talet.
Alla har inte heller stil eller klass. Titta bara på blattar som går med märkeskläder och kör fina bilar. Allt bara faller platt. Kriminell är första ordet man tänker. Då är det mer ärligt att stå för den man egentligen är.
På tala om det med att visa upp sig så är ju bara osäkra kvinnor hotade. Därför blir jag rätt häpen när en kvinna som du, som jag anser vara top mint supersnygg, ens har en åsikt om ovidkommande kvinnor. Kan det vara att du lämnat den yngre tiden av din kvinnlighet som gör att du vill distansera dig? Du borde veta att du är betydligt större än så, och snyggare.