2025-05-02, 14:09
Medlem
Hej jag krde 12v hrd kur med 1g testo e 400 tren e 600 mast e p och av dboll ngra veckor mellan 40-50mg till och frn i brjan och slutet.
Jag tog mk677 under kuren sen ven s23.

Jag skulle fortsatt men fick avbryta snabbt i november frra ret pga cancerbesked.

Nu vet jag att prognosen r inte bra verhuvudtaget.
Men jag har saknat ass och gymmet s mycket.

Jag undrar om ass har ngon effekt p cancer? Inga sarms eller tillvxthormon utan nu pratar vi ass.
Nu r det inte nn hormonell cancer s den r troligtvis inte behov av testosteron.
S jag vill ha en diskussion om detta, jag hittar ingen srskilda underlag p att ass pverkar.(prostata cancer r hormonell tror man men det r inte nn cancer typ jag har)

Jag tnkte kra igng igen oavsett och leva hr och nu.
S oavsett om ass har nn pverkan s kr jag som vanligt.

Kuren fr bli det jag har hemma , Global pharma parabolan, mast e medi pharma och en medi pharma med bde tren e samt testo e och mast.
Kommer inte kra sarms eller tillvxthormon bara AI adex om det behvs.
Citera
2025-05-02, 14:17
Medlem
ethernals avatar
beklagar beskeded, riktigt trkigt. jag personligen hade inte tagit ngot extra efter ett snt besked, din doktor frutstter ju att du inte gr det och har lagt upp en vrdplan drefter
Citera
2025-05-02, 14:33
Moderator
Briasccas avatar
Trkigt att hra om ditt cancerbesked. Har man ftt cancer ska man inte ta tillvxtpreparat av ngot slag, inte ens apotekets mest harmlsa tillskott, eftersom jag antar att du ftt kemopreparat som cancermedicin och som ska minska tumrtillvxten? Eller? Celltillvxtpreparat r instllda p att stimulera cellernas tillvxt, och drmed stdjer du cancercellernas tillvxt ocks.
Citera
2025-05-02, 14:49
Medlem
Beklagar verkligen att du har drabbats av cancer. Hur du n vljer att gra ska du bertta vad du stoppar i dig fr din lkare. ven om du vet att dom kommer tycka att du borde gra annorlunda.
Citera
2025-05-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
beklagar beskeded, riktigt trkigt. jag personligen hade inte tagit ngot extra efter ett snt besked, din doktor frutstter ju att du inte gr det och har lagt upp en vrdplan drefter

Tack, min doktor har inte sagt ngot om det fr han vet inte om att jag krt ngra kurer.
Citera
2025-05-02, 16:02
Medlem
Tack,
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Trkigt att hra om ditt cancerbesked. Har man ftt cancer ska man inte ta tillvxtpreparat av ngot slag, inte ens apotekets mest harmlsa tillskott, eftersom jag antar att du ftt kemopreparat som cancermedicin och som ska minska tumrtillvxten? Eller? Celltillvxtpreparat r instllda p att stimulera cellernas tillvxt, och drmed stdjer du cancercellernas tillvxt ocks.

Kempreparat tog jag som tonring, jag r runt 30 nu och ftt ett terfall igen efter 15-16 r.
Kemoterapi under lng tid och den biter inte den krympte inte ens en millimeter
Man sg endast lite celldd p utsidan.
Man freslr nu strlbehandling men detta r s omfattande att jag str nog ver.
Intressant men av aas s r det muskelmassa, ben som dem riktar in p.
Sen spelar det skert roll vad fr cancer och vad det r fr celler.
I mitt fall r det bindvv och ska inte vara kopplad till hormoner.
Men den r ovanlig och man vet inte s mycket.
Senast redigerad av Klas45212 2025-05-02 kl. 16:11.
Citera
2025-05-02, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enormienstorm
Beklagar verkligen att du har drabbats av cancer. Hur du n vljer att gra ska du bertta vad du stoppar i dig fr din lkare. ven om du vet att dom kommer tycka att du borde gra annorlunda.

Ja man borde vl lgga upp alla kort fr lkaren men d kan jag mista adhd medicin och andra viktiga mediciner.
Man har redan konstaterat vad som startar igng detta och det r ngot vid namn t-alpha hmmare som jag behandlades mot kronisk tarmsjukdom.
Den har blivit jvligt aggressiv n tidigare, biopsier ska gras igen.
Citera
2025-05-02, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca

D undrar jag, socker livnr cancerceller skulle aas ha nn stor pverkan.
Jag tror att kka en massa godis stdjer tillvxten mer eller dra i sig massa cigaretter.
Det r framfrallt cigaretter jag blivit varnad fr.
Senast redigerad av Klas45212 2025-05-02 kl. 16:18.
Citera
2025-05-02, 21:37
Medlem
FoxHounds avatar
Hrt att mk677 (och ven hgh) snabbar p tillvxten av befintlig cancer.

Personligen hade jag troligtvis krt trt dos i ditt lge. Vad som r rtt o fel fr du avgra.

Beklagar beskedet
Citera
2025-05-02, 23:49
Medlem
shitmagnets avatar
2 sek googlande och jag blir verst med underlag fr att aas kan provocera fram frndringar i prostatan. Speciellt Tren har det snackats om hr p forumet, i det avseendet.

Men du "hittar inget speciellt"?

Ja, jag var sjlv i frnekelsestadiet ett tag nr jag kte p cancer, fr knappt 10 r sen. Dmmer dig inte.
Men, jobba p att bli frisk skit i resten, fr nu.

Har hrt och lst massor av gott om Keto kost mot just cancer.
Men handen p hjrtat s hade jag sjlv inte klarat det. Var otroligt stsugen emellant av behandlingarna.
Citera
2025-05-03, 13:57
Medlem
Lgg din fokus p vlmende och annat.

Testo boosters ( kostillskott med mycket studier bakom, kanske proviron (stnger dock ner dig smtt) och tnk p att hlla kroppen s nra basniverna som mjligt, hormoner spelar en stor roll fr immunfrsvaret, du vill knappast snka ditt immunfrsvar fr att kunna kra testo.

Mycket natur, finns studier som visar att mnniskor fr hgre immunfrsvar av att vistas i naturen, lter ju vettigt, det r vl vr naturliga milj rligt talat.
Citera
2025-05-03, 15:10
Medlem
blobben!!!s avatar
r beskedet riktigt illa s hade jag personligen krt p. Vissa vill ka jorden runt, andra en sista kur.

Testo, 19nor och DHT borde vara lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in