• 1
  • 2
2025-05-02, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshMint

Hur menar du att det hade varit ett mer lyckat exempel utan att de hade sex?
Mannen beskriver sjlv det som att han var i paradiset, varfr ska du d komma in och frvrnga den sexuellt laddade relationen till ngot asexuellt?
Inte mnga som fr leva ut sin semi-incestfantasi med sin unga fostermamma.

Jag menar det jag skriver, det r klart en beroendestllning. Vem vill att en stackars 18ring skal behva vlja mellan att bli psykisk och fysiskt misshandlad i sitt hem eller vl omhndertagen frutom att ocks bli sexuellt utnyttjad.

Hur r det mjligt fr dig att inte fatta det?

Jag menar inte att TS var tvingad eller sjlv ville ha sex, det kan jag ju inte veta ngot om. Men som du skriver, s tolkar jag det som att du tnker p sex som betalning fr uppehlle av en ung kvinna. Eller tolkade jag dig fel?
Citera
2025-05-02, 07:55
Medlem
FreshMints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vi blev osams s ingen kontakt alls.

Det var trkigt att lsa. Varfr blev ni osams?

Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Jag menar det jag skriver, det r klart en beroendestllning.

Vem vill att en stackars 18ring skal behva vlja mellan att bli psykisk och fysiskt misshandlad i sitt hem eller vl omhndertagen frutom att ocks bli sexuellt utnyttjad.

Hur r det mjligt fr dig att inte fatta det?

Som jag skrev s gr beroendestllningen att sexet bara blir nnu mer laddat. Det r mnga mnniskors fantasi. Hur kan du inte fatta det?
Sen tycker jag du ska vara frsiktig med att kalla ngot fr ett utnyttjande nr bgge parter uppenbarligen sg relationen och sexet som win-win.
Om du tycker att uppenbara win-win relationer r dliga fr bgge parter fr du frklara varfr.

Citat:
Jag menar inte att TS var tvingad eller sjlv ville ha sex, det kan jag ju inte veta ngot om.

Eftersom han inte sjlv skriver att han blev tvingad s kan man vl anta att han gav samtycke till sex nr han beskriver relationen som ett paradis?

Citat:
Men som du skriver, s tolkar jag det som att du tnker p sex som betalning fr uppehlle av en ung kvinna. Eller tolkade jag dig fel?

Du mste ha tolkat mig fel. Som str i trdstarten fr fosterfrldern ersttning frn staten.
Jag har som sagt ingen egen erfarenhet av detta men jag tnker att sex r ngot man har fr att man vill tnja p grnserna mellan fosterfrlder och fosterbarn. Ett slags kink.
Det r allts mer av en bonus n en betalning, ngot som bda kan njuta av.
Citera
2025-05-02, 09:28
Medlem
Citat:
Det r kanske inte optimalt av ni haft sex, hon var i maktposition ver dig. Ja, jag vet att ni bda var vuxna och kan vlja sjlva. Jag vet ocks att det inte r maktbalans mellan kvinnor och mn. Men nd, det skulle knnas som ett mer lyckat exempel utan den detaljen.

Man undrar hur mnga av de dr afghanska "barnen" som medellders och ldre tanter lt bo hos sig, som blev sexuellt ofredande av dessa krringar. Jag gissar p vldigt mnga, 80-90%.
Citera
2025-05-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Har ni bott i fosterhem?
Hur var det?
Jag fick ett bra fosterhem

Det blir s fel nr debatten hela tiden handlar om hur dligt fosterbarn har
det.
Naturligvis ska dom ha ersttning.
Men det blir onyanserat!
jag
hade ju ett bra fosterhem som jag med gldje minns.
Jag bodde hos en
fosterhemsmor singelkvinna som var 31 r och jag var d 18 r.
Social bostad
hette det fr oss mellan 14 -25 r ,det var en blandning av inneboende och
fosterhem.
Hon lrde mig hur ett hem fungerade samt att kra bil.
Vi hade vldigt mycket sex ocks.

Hennes intresse vara Balalajka , bokklubb samt katter.
Hon var
lrarinna.
Utan henne hade jag inte klarat mig eftersom jag blev s
misshandlad hemma och det var som att hamna i paradiset nr jag blev placerad
hos henne.
r jag ensam om detta?

Skulle ni kunna tnka er att pnna ert hem till ett fosterbarn -ungdom?

Ni hade mycket sex och det var ett bra hem???

I ett bra hem har man inte sex!
Citera
2025-05-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshMint

Du mste ha tolkat mig fel. Som str i trdstarten fr fosterfrldern ersttning frn staten.
Jag har som sagt ingen egen erfarenhet av detta men jag tnker att sex r ngot man har fr att man vill tnja p grnserna mellan fosterfrlder och fosterbarn. Ett slags kink.
Det r allts mer av en bonus n en betalning, ngot som bda kan njuta av.

Lt oss konstatera att vi inte hller med varandra. Lt fantasi frbli fantasi, det r inte meningen att man ska uppleva allt man lyckas fantisera om.
Citera
2025-05-03, 01:28
Medlem
RiMaXs avatar
Nej, hade det vldigt bra hos mina frldrar.
Citera
2025-05-03, 16:04
Moderator
Amirons avatar
Passar bttre i annat delforum s den flyttas dit.

R&S -->> Barn och familj

//Mod
Citera
2025-05-03, 17:17
Medlem
ts bodde i ett dligt fosterhem men fattar inte det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto