2025-05-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Sjukt intressant att Jimmie använder exakt samma retorik som nazisterna.

Jimmie Åkesson:
Det pågår ett folkutbyte i Sverige
https://omni.se/jimmie-akesson-det-p...erige/a/kwR4yX

Sieg Helg Seger
Nazisterna, fascisterna och ateist-kommunisterna kommer aldrig lyckas förstöra landet, i alla fall inte så länge som rikets kristna medborgare står upp för sina värderingar.

Första Maj borde kristnas lite. Det vi kansker bör minnas att den är S:t Josef Arbetarens helgondag.
Citera
2025-05-01, 18:18
Medlem
Tuppruskarens avatar
Man gör alltså en kraftsamling och beordrar samtliga medlemmar att delta, och det kommer 50st.

Var nog sista gången NMR var ute 1 Maj. Som jag tidigare har skrivit så är organisationen nerlagd innan årets slut.

Så länge ledarna kan mjölka retards på sina slantar så kommer det fortgå, men botten på kassakistan är verkligen nådd nu
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-05-01 kl. 18:22. Anledning: Hell Greger
Citera
2025-05-01, 18:32
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Otroligt att NMR-dårarna har lyckats samla ihop nästan 50 personer från hela norden. Ett styrkebesked av rang för organisationen antar jag. För 10 år sedan kunde man samla ett hundratal.
Ändå feamställs de ofta och betraktas som så "farliga" från vänsrerhåll.... Lite komiskt faktiskt
Citera
2025-05-01, 18:35
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Otroligt att NMR-dårarna har lyckats samla ihop nästan 50 personer från hela norden. Ett styrkebesked av rang för organisationen antar jag. För 10 år sedan kunde man samla ett hundratal.
Efter att NMR terrorklassades av USA förra året, finns det en risk att individer som associeras med organisationen kan betraktas som medlemmar i en terror-organisation. Detta har lett till att många medlemmar dragit sig tillbaka från offentligheten. Istället engagerar sig allt fler i underjordisk verksamhet.
Senast redigerad av LidaSaghaidachn 2025-05-01 kl. 18:42.
Citera
2025-05-01, 18:41
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LidaSaghaidachn
Efter att NMR terrorklassades av USA förra året, finns det en risk att individer som associeras med organisationen kan betraktas som medlemmar i en terrororganisation. Detta har lett till att många medlemmar dragit sig tillbaka från offentligheten. Istället engagerar sig allt fler i underjordisk verksamhet.

Berätta mer om denna underground-verksamheten?

Jag har kartlagt nassar i 10år och inte hört något om detta.
Citera
2025-05-01, 19:23
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Jag tycker att det är bra och pedagogiskt att Jimmie Åkesson använder exakt samma retorik som de brunaste nazisterna använder. Det skapar en önskvärd tydlighet om vad SD egentligen är för ett slags parti.
Om jag säger att det bakas bullar. Och du säger att vi skall stoppa bullbaket, så är det inte samma retorik.

Fast i ditt hat, så fattar väl du inte det.
Citera
2025-05-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Om jag säger att det bakas bullar. Och du säger att vi skall stoppa bullbaket, så är det inte samma retorik.

Fast i ditt hat, så fattar väl du inte det.
Jag önskar att SD hade pratat mer om att baka bullar.

Men nu är det ju inte så. Det pratar inte om bullar, de pratar om "folkutbytet", precis som nazisterna.
Citera
2025-05-01, 19:29
Medlem
Expo skriver om NMRs strategi.

Nazistorganisationen NMR rekryterar unga som marinerats i terrorpropaganda och våldsskildringar i högerextrema chattgrupper. Nu skruvar nazisterna upp retoriken och lyfter fram sina återkommande våldsverkare som förebilder. Målet är att bygga upp en yngre och mer våldsam aktivistkader och det finns stor risk att första maj återigen utnyttjas för att marknadsföra organisationen.

https://expo.se/kommentar/sa-vill-nm...amma-nazister/

2025 blir nog året då NMR går under då de är terrorklassade av USA och har fått sin ekonomi strypt.
Citera
2025-05-01, 19:31
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Jag önskar att SD hade pratat mer om att baka bullar.

Men nu är det ju inte så. Det pratar inte om bullar, de pratar om "folkutbytet", precis som nazisterna.
Nej, nazisterna säger stoppa folkutbytet. SD säger att det sker ett folkutbyte.

Fast i ditt hat så blir du blind för skillnaden.
Citera
2025-05-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Nej, nazisterna säger stoppa folkutbytet. SD säger att det sker ett folkutbyte.

Fast i ditt hat så blir du blind för skillnaden.
SD och nazisterna har en gemensam, kritisk åsikt om "folkutbytet".
De är ideologiskt siamesiska tvillingar.
Citera
2025-05-01, 19:36
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Expo skriver om NMRs strategi.

Nazistorganisationen NMR rekryterar unga som marinerats i terrorpropaganda och våldsskildringar i högerextrema chattgrupper. Nu skruvar nazisterna upp retoriken och lyfter fram sina återkommande våldsverkare som förebilder. Målet är att bygga upp en yngre och mer våldsam aktivistkader och det finns stor risk att första maj återigen utnyttjas för att marknadsföra organisationen.

https://expo.se/kommentar/sa-vill-nm...amma-nazister/

2025 blir nog året då NMR går under då de är terrorklassade av USA och har fått sin ekonomi strypt.

Stämmer bra. När F Vejdeland, P Öberg och G Lindberg inte kan leva på kampen längre är det ridå.
Citera
2025-05-01, 19:39
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
SD och nazisterna har en gemensam, kritisk åsikt om "folkutbytet".
De är ideologiskt siamesiska tvillingar.
Ja men du ljög och sa att de hade exakt samma retorik. Det har de inte. Det har jag redan bevisat med pannkaksliknelsen.

Du är faktiskt ganska korkad och det är nog därför du är så hatisk emot vita. Tänker mig att om 20 år så kommer sådana som du leda "rasisterna" till koncentrationslägren.

Det är faktiskt sorgligt att läsa dina inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in