2025-05-01, 19:55
Medlem
Drickbacks avatar
Athletic Club: Agirrezabala, De Marcos, Vivian, Alvarez, Berchiche, Jauregizar, Galarreta, Inaki Williams, Berenguer, Nico Williams, Mardan.

Man U: Onana, Lindelof, Mazraoui, Maguire, Fernandes, Hojlund, Dorgu, Yoro, Garnacho, Casemiro, Ugarte.

Avb: Bayindir, Heaton, Amass, De Ligt, Fredricson, Kamason, Shaw, Eriksen, Mainoo, Mount, Amad, Mantato.

Tottenham: Vicario, Bissouma, Richarlison, Maddison, Udogie, Romero, Solanke, Johnson, Porro, Bentancur, Van de Ven.

Avb : Austin, Whiteman, Spence, Davies, Danso, Gray, Sarr, Kulusevski, Moore, Odobert, Tel.

Bod/Glimt: Haikin, Sjovold, Nielsen, Gundersen, Bjorkan, Fet, Hauge, Saltnes, Maatta, Hogh, Blomberg.

Djurgrden: Rinne, Danielson, Une, Kosugi, Stensson, Finndell, Gulliksen, Stahl, Nguen, Priske, Haarala

Avb: Croon, Tenho, Bergh, Mulugeta, Manneh, Selfven, Persson

Chelsea: Jorgensen, Acheampong, Adarabioyo, Badiashile, Cucurella, James, Dewsbury-Hall, Madueke, Fernandez, Sancho, George

Avb: Bergstrom, Curd, Colwill, Chalobah, Gusto, Caicedo, Amougou, Walsh, Palmer, Neto, Mheuka, Jackson
Senast redigerad av Drickback 2025-05-01 kl. 20:08.
Citera
2025-05-01, 19:57
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammgubbe
P disneyplus. Har man inte den finns matchen ocks p tv3+ Norge. Och en mngd andra kanaler p lite svrare sprk frsts

Nu r jag ingen djurgrdare, men lnge sedan ett svenskt lag var framme spass lngt i en hyfsad turnering vrd namnet..d borde en vanlig tvkanal snda, som tv6 t ex, fr nd varit kul se Chelsea kra ver 08-orna
Men tnker inte kpa den hr matchen exklusivt. Disney..? Lter som Kalle Anka...
Citera
2025-05-01, 20:06
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Athletic Club: Agirrezabala, De Marcos, Vivian, Alvarez, Berchiche, Jauregizar, Galarreta, Inaki Williams, Berenguer, Nico Williams, Mardan.

Man U: Onana, Lindelof, Mazraoui, Maguire, Fernandes, Hojlund, Dorgu, Yoro, Garnacho, Casemiro, Ugarte.

Avb: Bayindir, Heaton, Amass, De Ligt, Fredricson, Kamason, Shaw, Eriksen, Mainoo, Mount, Amad, Mantato.

Tottenham: Vicario, Bissouma, Richarlison, Maddison, Udogie, Romero, Solanke, Johnson, Porro, Bentancur, Van de Ven.

Avb : Austin, Whiteman, Spence, Davies, Danso, Gray, Sarr, Kulusevski, Moore, Odobert, Tel.

Bod/Glimt: Haikin, Sjovold, Nielsen, Gundersen, Bjorkan, Fet, Hauge, Saltnes, Maatta, Hogh, Blomberg.

Djurgrden: Rinne, Danielson, Une, Kosugi, Stensson, Finndell, Gulliksen, Stahl, Nguen, Priske, Haarala

Avb: Croon, Tenho, Bergh, Mulugeta, Manneh, Selfven, Persson

Chelsea: Jorgensen, Acheampong, Adarabioyo, Badiashile, Cucurella, James, Dewsbury-Hall, Madueke, Fernandez, Sancho, George

Avb: Bergstrom, Curd, Colwill, Chalobah, Gusto, Caicedo, Amougou, Walsh, Palmer, Neto, Mheuka, Jackson

Byt ut VNL mot de Ligt.

Att inte spela Dejan frn start kommer att straffa sig. Men Ange kanske vill ha tidigt sommarlov?
Citera
2025-05-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Nu r jag ingen djurgrdare, men lnge sedan ett svenskt lag var framme spass lngt i en hyfsad turnering vrd namnet..d borde en vanlig tvkanal snda, som tv6 t ex, fr nd varit kul se Chelsea kra ver 08-orna

Klart en semi r bra men de har bara mtt skrplag. S det r egentligen ingen bedrift. Det r frst ikvll det r riktigt motstnd
Citera
2025-05-01, 20:09
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Hller med. Tyvrr har inte viasat i Sverige rttigheterna lngre utan Disney. Discovery har ett gng rttigheter ocks.

Tyvrr r det dlig marknadsfring av matchen. Skulle vara roligt se frsnacket, jag har dock ingen aning vilken kanal som visar det. Jag har Iptv och blddrat igenom alla Disney kanaler och dr var det dtt. TV3+ Norge brjar snda 20.55.
Citera
2025-05-01, 20:12
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Ljligt att detta beskrivs som en stor match fr hela Sverige. Det r ju stort fr DIF men inte fr ngon annan.
Citera
2025-05-01, 20:23
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Byt ut VNL mot de Ligt.

Att inte spela Dejan frn start kommer att straffa sig. Men Ange kanske vill ha tidigt sommarlov?
Jag sger till trnarna ndra men kan inget lova 👍🏻
Citera
2025-05-01, 20:26
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ljligt att detta beskrivs som en stor match fr hela Sverige. Det r ju stort fr DIF men inte fr ngon annan.
Hr r det du som r ljlig. Klart att det r en stor match fr svensk fotboll. Den strsta klubblagsmatchen fr ett svenskt lag p mycket lnge.
Citera
2025-05-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hr r det du som r ljlig. Klart att det r en stor match fr svensk fotboll. Den strsta klubblagsmatchen fr ett svenskt lag p mycket lnge.
Hur r detta en stor match fr mig som HIF:are? Var finns kopplingen till andra svenska lag? Andra lag n HIF r alltid i semifinal. Varje r. Visst, det r fotboll och kan ju vara kul nd att se, men stort? N, det knns inte ett dugg stort fr mig.

Jag hoppas fr vrigt att ckel-Bilbao frlorar mot Manchester United.
Citera
2025-05-01, 20:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Hur r detta en stor match fr mig som HIF:are? Var finns kopplingen till andra svenska lag? Andra lag n HIF r alltid i semifinal. Varje r. Visst, det r fotboll och kan ju vara kul nd att se, men stort? N, det knns inte ett dugg stort fr mig.

Jag hoppas fr vrigt att ckel-Bilbao frlorar mot Manchester United.
Du tnker inte som normala svenskar. Ni r ngra sna dr extrema klubbtntar som tminstone ltsas tnka som du, men de flesta svenskar ser det som stort nr ett svenskt lag gr lngt, ven om det inte r deras eget lag.
Citera
2025-05-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Du tnker inte som normala svenskar. Ni r ngra sna dr extrema klubbtntar som tminstone ltsas tnka som du, men de flesta svenskar ser det som stort nr ett svenskt lag gr lngt, ven om det inte r deras eget lag.
Trams. Hittarps IK away i trningsmatch r fan strre n det hr.
Citera
2025-05-01, 20:37
Medlem
Ingen kommer vl glo ngon annan match n Djurgrden-Chelsea ikvll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in