2025-05-01, 21:58
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Äh. Det är läggdags för mig.

Ni som håller på Chelsea får ha en trevlig fortsättning och de andra vet jag inte vad jag ska säga till.
Citera
2025-05-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Sjukt ändring av matchbilden, Bilbao ägde halvans första halva, superchans från straffpunkten ungefär med målusen ur position, flera fina nickmöjligjeter, ett par hyfsade försök utifrån. Sen klappar man ihop fullständigt i.o.m. det röda o en gnutta otur kanske.

Men en magisk dribbling o fint inlägg, av Maguire av alla, finfin osjälvisk skarv på det o Casemiro.
Sen en klar straff som borde dömts bort pga hands, tror jag.
Sen en magisk klackframspelning som frestelser Bruno.

United med så jävla mycket flyt. Kommer ju definitivt bli minst ett mål till och då är man safe hemma.
Citera
2025-05-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Såhär lyder taktiksnacket i paus:

Rydström - är det du?
Citera
2025-05-01, 22:00
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Hur kan Djurgården ens får spela mot Chelsea. Fett skämmigt.
Det är skämmigt för Chelsea, ja. Som nedlåter sig att spela i Conference League.
Citera
2025-05-01, 22:01
Medlem
bandspelarens avatar
Det blir en rätt fin final, Manchester United - Tottenham.
Citera
2025-05-01, 22:01
Medlem
Ser ut som Bingo Rimer i studion
Citera
2025-05-01, 22:02
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Från juniorlaget i så fall. Annars har DIF inte råd.
DIF går mot strömmen och blir ett farmarlag istället för att skaffa sig ett eget.
Citera
2025-05-01, 22:04
Medlem
Det är synd att det här är bilden ett lag som Chelsea får av Sverige.

En jävla lada med ett konstigt underlag ovärdigt ett lag som Chelsea.
De har kanske hört att Sverige har bra läktarkultur men inte ens det får de uppleva.

Nej. Trist helt enkelt
Citera
2025-05-01, 22:05
Medlem
Palmer o Jackson in.

Blir det lite mer fart nu? Chelsea spelar ju baa runt bollen fruktansvärt tråkig att kolla på
Citera
2025-05-01, 22:06
Medlem
Bryter Palme sin lååååånga måltorka ikväll?
Citera
2025-05-01, 22:07
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Sjukt ändring av matchbilden, Bilbao ägde halvans första halva, superchans från straffpunkten ungefär med målusen ur position, flera fina nickmöjligjeter, ett par hyfsade försök utifrån. Sen klappar man ihop fullständigt i.o.m. det röda o en gnutta otur kanske.

Men en magisk dribbling o fint inlägg, av Maguire av alla, finfin osjälvisk skarv på det o Casemiro.
Sen en klar straff som borde dömts bort pga hands, tror jag.
Sen en magisk klackframspelning som frestelser Bruno.

Hönsgård Maguire kan se lite komisk ut ibland, men det går inte att förneka att karln har skills:

https://www.youtube.com/shorts/4EYPZV5cLHo
Citera
2025-05-01, 22:07
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
DIF gör det ändå ok, möter ett av Europas bästa lag och var en jämn halvlek trots underläge
Ett av Europas bästa lag är nog att ta i, och Chelsea spelar ju inte ens på 50% av sin förmåga. De promenerar ju runt helt obrydda. Jag kan ärligt talat säga att jag förväntade mig att DIF skulle bjuda på mer match än såhär.

Men det är ett jävla tryck på läktarna. Aldrig någonsin låter det hälften så högt i Premier League.
Förutom att det är cringe att se en handfull svenskar lajva Chelsea-supportrar. Minuspoäng på de töntarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in