• 2
  • 3
2025-05-08, 22:23
Bannlyst
Menar du det i golvbrunnen, eller det som fastnar ovanför silen? Egentligen är allt hår äckligt. Tar bort med hushållspapper eller städservett varje gång efter jag har duschat.
Citera
2025-05-17, 22:26
Avstängd
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
TLDR

Men är det din dusch så är det troligen dina hår som bundit upp dina hudavlagringar, tillsammans med din sperma från runket och lite fekaler när du rövpullade dig samtidigt.

Är ni fler i hushållet kan du multiplicera'

Är du sugen på att höra vad vi finner i silarna på badhusets pump?

Frågan är inte ställd till mig, men jag svarar:
Ja!! Jag vill på riktigt veta.
Folk är oftast så äckliga på badhus.

OnT.
Är det golvbrunnen hemma så bryr jag mig inte, det är mitt och min dotters hår.
Utanför hemmet skulle jag aldrig ta i håret utan handskar och massor med ytdes, det är en bakteriehärd utan dess like!
Citera
2025-05-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Frågan är inte ställd till mig, men jag svarar:
Ja!! Jag vill på riktigt veta.
Folk är oftast så äckliga på badhus.

OnT.
Är det golvbrunnen hemma så bryr jag mig inte, det är mitt och min dotters hår.
Utanför hemmet skulle jag aldrig ta i håret utan handskar och massor med ytdes, det är en bakteriehärd utan dess like!
Det är 4 system i ett, eller parallellt om man så vill.
Först ett öppet kar. Det är till för att lugna ner flödet som pumparna ger. Där flyter inte sällan upp badblöjor och tamponger, som folk i smyg tippar in i avrinningen istället för att gå upp och dumpa på toa.
Sen kommer grovsilen. Där kan man fortfarande se vad det är man hittar. Skåpsnycklar såklart. Ringar, hårspännen, örhängen (eller kroppssmycken var dom än suttit), naglar, så in i helvete med naglar, både lila i plast men ffa gulnade riktiga naglar. Plåster och bandage, trådar och textilier och portionssnus och tuggummi. Tänder.
Allt invävt i en tjock matta av hår. Det är så högt flöde så all skit pressas mot ett galler,ser inte mycket ut, men när man rakar av det så fyller man lätt ett par sopsäckar. Fy fan. en mansvikt i bara hår och skit i månaden.

Nästa steg är ett partikelfilter som på några microns maskstorlek ska sortera ut våra hudavlagringar och våra sönderspolade bajskorvar, konkelbär och navelludd. Algodlingen i dessa behållare kommer i en gul-grå slemmig gelé. Klordoften är härskande i lokalen, vilken ironiskt nog får ses som hjälp här.

Sista steget är en kemisk process som jag inte riktigt kan redogöra för. Döda bakterier jada jada...
Bryta ner parfymer, deo, lotion och kiss osv

Man tar inte gärna en kallsup i bassängen efter en dag i pumprummet
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här