2025-04-30, 23:07
Medlem
Hej!

Jag hade uppdrag under valborg och blev toalettvärd. Jag såg två killar (vid två olika tillfällen), som kom ut med vinpåse efter sitt toalettbesök och påstod att det var vin.

Men det var troligtvis urin.

Urinerar ungdomar i påsar idag och varför?
Vad gör man med dessa?

Lurar folk att dricka?
Sälja det och påstå att det är vin?

Jag konfronterade den senaste killen och hans grabbgäng om att det var urin. Slutligen drack han en skvätt.

Detta är absolut ingen trolltråd!
Citera
2025-04-30, 23:09
Medlem
Dom samlar urin till ett forskningsprojekt på Sveriges Lantbruksuniversitet. Så troligen välvillig lantbrukarungdom som gör en god gärning.
Citera
2025-05-01, 00:02
Medlem
Vad är en toalettvärd? vad har du för arbetsuppgifter och befogenheter?

Får du visitera folk men du kan inte hindra dem att ta med sig piss ut ifrån toaletten?
Citera
2025-05-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Vad är en toalettvärd? vad har du för arbetsuppgifter och befogenheter?

Får du visitera folk men du kan inte hindra dem att ta med sig piss ut ifrån toaletten?
Det var under Valborg och eftersom det finns bajamajor, så blev min uppgift att vara toalettvakt, bl.a så att ingen är på toa för länge och ha säkerhet - Så ingen däckande på toan eller annat.

Ungefär det, blev min uppgift. Allt som du kan tänka dig vad toalettvakt gör.

Men exakt min arbetsuppgift var eller är, ska vi inte gå in på.
Citera
2025-05-01, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Men exakt min arbetsuppgift var eller är, ska vi inte gå in på.

Men om du ser att folk tar med sig urin ut från toaletten i påsar har du då befogenhet att stoppa det eller är det ok att använda toaletten för att fylla påsar med urin och ta med sig ut på erat område?
Citera
2025-05-01, 01:29
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Hej!

Jag hade uppdrag under valborg och blev toalettvärd. Jag såg två killar (vid två olika tillfällen), som kom ut med vinpåse efter sitt toalettbesök och påstod att det var vin.

Men det var troligtvis urin.

Urinerar ungdomar i påsar idag och varför?
Vad gör man med dessa?

Lurar folk att dricka?
Sälja det och påstå att det är vin?

Jag konfronterade den senaste killen och hans grabbgäng om att det var urin. Slutligen drack han en skvätt.

Detta är absolut ingen trolltråd!

Jag tror många människor tar en påse vin och rent instinktivt vill kissa på den. Jag har jäst vin hemma, och tro på fan om jag inte blev kissnödig av skiten. Inte just på dunkarna som så. Men det var trevligt att kissa efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in