• 3
  • 4
2025-04-30, 23:33
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Synd att intresset från live publiken inte verka vara så intresserad.

Antagligen för att de spelar i Texas.

Men vad menade du med att Sverige släpper in många mål? Har du sett hur många vi har gjort. Extremt konstigt uttalande.
2025-04-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Antagligen för att de spelar i Texas.

Men vad menade du med att Sverige släpper in många mål? Har du sett hur många vi har gjort. Extremt konstigt uttalande.

Jaha Cowboys är inte så intresserad av hockey.

Inte alls konstigt. Man ha levet på att göra många mål, många mål och släppa in många mål. Canada hade 29-5 t.ex. Gå ju inte att läcka som ett såll mot bättre motståndare.
2025-04-30, 23:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
7-2 skojar man ju inte bort precis. Finnpajsarna skäms och vågar inte visa upp sig här på fb, ynkligt!

7-2 i de här sammanhangen är avslöjande. Kuukanen, Fittonen och Knullanen var ju helt bortspelade. Blir nog lite extra björkris på rumpan i bastun. Kul att klämma finnar på Valborg. Nyttigt för knivfyllona att med jämna mellanrum läxas upp och få lära sig var skåpet ska stå.

Gott mos Småkronorna.
2025-04-30, 23:57
Medlem
Citat:
Så vi får med största sannolikhet USA i semi lär bli tufft.

okej blev Slovakien vet inte varför gubben på SVT babblade om USA.
2025-05-01, 00:02
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Jaha Cowboys är inte så intresserad av hockey.

Där har du helt fel, de flesta i Texas följer sitt Dallas Stars som spelar Stanley Cup slutspel nu mot Foppas Colorado. Det är en riktig thriller de två lagen i emellan, men det är ändå lite för tomt för att vara ett slutspel, låt gå att det är u18 sammanhang då!
2025-05-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Var är alla så annars vanligtvis uppkäftiga finnar?

Setat och väntat på BizzareReverend syn nu på U18 VM som sådan, att de är en riktig pajasturnering etc. Vid omvänt resultat hade jag inväntat hur denna turnering betyder allt och ligger i grund för framtidens stjärnor som skall ta vid..
2025-05-01, 00:51
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Setat och väntat på BizzareReverend syn nu på U18 VM som sådan, att de är en riktig pajasturnering etc. Vid omvänt resultat hade jag inväntat hur denna turnering betyder allt och ligger i grund för framtidens stjärnor som skall ta vid..
Haha, jag med.
Det är lite som folk som säger att "vi vann", "de förlorade" om sitt landslag beroende på utgång.
2025-05-01, 01:41
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Haha exakt så!
2025-05-01, 09:17
Medlem
Citat:
okej blev Slovakien vet inte varför gubben på SVT babblade om USA.

Ändra mig igen.... Tydligen är det mot USA vi ska möta i semi så gubben på SVT hade rätt ändå. Blir så förvirrad.... Flashscore och Tre Kronors egen Twitter skriver att vi ska möta Slovakien IIHF på sin hemsidan står det USA och de är väl ändå det mest pålitliga.
2025-05-01, 11:11
Medlem
Ääh vem fan bryr sig lixom..ja menar detta är ju juniorer i nån slags bturnering typ gärdsgårdsserien,kunde fan inte bli mindre intressant.Finland slår ju ändå sverige i dom stora matcherna när de gäller som mest,det vet vi ju allihopa!
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in