Händer mig också mellan varven. Fick enorm prestationsångest av det hela förr i tiden, men är i ett tryggt förhållande och vet att jag kan äga problemet och att det inte är hela världen.
De gånger det händer så är jag oftast trött, bakfull eller på annat vis ofokuserad. Taskig blodcirkulation kan också vara en orsak.
De gånger som det sker så brukar jag lugna ner mig, byta position, låta henne stimulera mig med bara händerna, låta henne snacka dirty samtidigt som hon stimulerar pungen med sina långa naglar, kanske i 69-position samtidigt som jag slickar henne osv.
Hitta upptändande variationer som funkar för er båda, och använd dessa när du slaknar, förhoppningsvis vaknar du till igen och kan fortsätta.
För några år sedan åkte jag på icke-bakteriell prostatit som orsakades av usel sitt-position på ett stillasittande jobb.
Fick då i hemläxa att öva upp styrkan i bäckenet med hjälp av knipövningar.
Smärtan läkte bort, och HELVETE vilken granit jag fick i pitten som bonus. Så knipövningar är ett tips, finns massvis av guider på nätet.
Om du lider av erektil dysfunktion generellt så kan du ganska lätt få Sildenafil utskrivet, det fick jag när jag käkade SSRI under en period och fick erektionsproblem, och skjutsen man får av det är dels bra för självförtroendet och effekten sitter i ända till nästa dag