• 4
  • 5
2025-05-28, 22:20
Medlem
Ja det var ju också en jävla tråd att bumpa.

Men lösningen uppdagades iaf i tråden. Vad heter det nu igen när man inte går igång sexuellt på människor utan bara på döda ting, typ möbler?
Citera
2025-05-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej,

Ibland när jag knullar en tjej i exempelvis missionären så kan jag efter några minuter förlora ståndet och bli slak. Händer detta fler än mig eller är jag helt enkelt porrskadad och tappat känseln?
Det tar några minuter, även om jag är stenhård när jag går in i henne. Alternativt så kanske hon är väldigt slapp? Tjejen jag är med nu är inte jättetrång så kan ju bero på det. Hon blir dessutom väldigt våt. Är det smart att byta ställningar oftare?

Detta händer även när hon suger av mig. Hård i några minuter sen är det inte heller så skönt längre. Suger hon dåligt bara?
Du har hittat problemet, för mig var det exakt det samma, hon var för blöt, hela sängen blev som en ankdamm, det var plaskblött varje gång, tog bara ett tag o jag börja tappa sex lusten, hon fråga om hon kunde hjälpa på något sätt, jag trodde att ev tappat känseln lite därnere eller att jahapp man börja bli gammal.

Träffa därefter en ny tjej, hon var normalfuktig, helt plötsligt fungera allt mer än normalt, älska en andra vända kort efter fungera även det, flera ggr per dag inte heller några problem.

Har funderat på varför det var så med vattenhållet? det var en bra trevlig tjej, gilla henne på många sätt, vi passa ihop på många sätt, man kan säga allt stämde förutom sexet, enda jag förstår är att det var så så blöt varenda gång, ev var det lite mindre friktion just för det var så blött eller så var det en annan blöthet svårt o förklara, det fungerade bra inte, värsta att det fungerade inte under ett helt år, träffa nya bara månaden efter o allt fungerade mer än perfekt, vi lekte en kväll, hon berätta vi har hållit på i 3 timmar, vattenhålet tappades känseln o prestandan efter 5 min. det var bokstavligen som natt o dag.
Senast redigerad av hjorten16 2025-05-28 kl. 22:42.
Citera
2025-05-28, 23:15
Medlem
Nej, stenhård. 1-2 minuter efter sprut, stånd igen utan att jag vill det.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-05-28 kl. 23:18.
Citera
2025-06-05, 11:24
Medlem
Det händer absolut ibland. Vissa gånger är det svårare att slappna av om det varit mycket runt omkring som tressigt på jobbet eller annat som far runt i huvudet. Då kan det vara svårt att slappna av och bara njuta av sexet och då händer det att den slaknar efter en liten stund.

Det går dock lättare att behålla ståndet i en sådan situation med kondom har jag märkt. Då brukar jag oftast vara hård ändå.
Citera
2025-06-05, 12:38
Medlem
Var lite snuskigare och gå över lite gränser så det blir mer spännande och eggande och så kanske det löser sig?
Citera
2025-06-12, 19:29
Medlem
Sub---Zeros avatar
Händer mig också mellan varven. Fick enorm prestationsångest av det hela förr i tiden, men är i ett tryggt förhållande och vet att jag kan äga problemet och att det inte är hela världen.
De gånger det händer så är jag oftast trött, bakfull eller på annat vis ofokuserad. Taskig blodcirkulation kan också vara en orsak.
De gånger som det sker så brukar jag lugna ner mig, byta position, låta henne stimulera mig med bara händerna, låta henne snacka dirty samtidigt som hon stimulerar pungen med sina långa naglar, kanske i 69-position samtidigt som jag slickar henne osv.
Hitta upptändande variationer som funkar för er båda, och använd dessa när du slaknar, förhoppningsvis vaknar du till igen och kan fortsätta.

För några år sedan åkte jag på icke-bakteriell prostatit som orsakades av usel sitt-position på ett stillasittande jobb.
Fick då i hemläxa att öva upp styrkan i bäckenet med hjälp av knipövningar.

Smärtan läkte bort, och HELVETE vilken granit jag fick i pitten som bonus. Så knipövningar är ett tips, finns massvis av guider på nätet.

Om du lider av erektil dysfunktion generellt så kan du ganska lätt få Sildenafil utskrivet, det fick jag när jag käkade SSRI under en period och fick erektionsproblem, och skjutsen man får av det är dels bra för självförtroendet och effekten sitter i ända till nästa dag
Citera
2025-06-21, 18:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej,

Ibland när jag knullar en tjej i exempelvis missionären så kan jag efter några minuter förlora ståndet och bli slak. Händer detta fler än mig eller är jag helt enkelt porrskadad och tappat känseln?
Det tar några minuter, även om jag är stenhård när jag går in i henne. Alternativt så kanske hon är väldigt slapp? Tjejen jag är med nu är inte jättetrång så kan ju bero på det. Hon blir dessutom väldigt våt. Är det smart att byta ställningar oftare?

Detta händer även när hon suger av mig. Hård i några minuter sen är det inte heller så skönt längre. Suger hon dåligt bara?
Tjejen är troligen antingen
1. För fet
2. För ful
3. För slapp
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem