Citat:
Ursprungligen postat av
Muppety
Svagaste är nog Zeldox (Ziprasidon).
Tyngsta är nog nån av de äldre, Haldol, Nozinan, Hibernal (avregistrerad), Trilafon, kanske Leponex (den sistnämnda utlöste full psykos på mig, med hallucinationer o allt, istället för att dämpa min paranoia). Men det var absolut ingen trevlig "tripp", snarare en hemsk snedtripp!
Jag tror dig men zeldox är skum, jag hade den mot psykotisk depression och det är den enda som var i princip helt verkningslös men också den enda som gav mig akut dystoni. Nacken vreds helt enkelt åt ena hållet, jäkligt otäckt. Och nozinan ja, den är kul

tror fortfarande jag har kvar en ask med dem röda pillerna, man sover fan i 2 dagar på en enda 25a. Helt brutal medicin, kan vara den i särklass effektivaste hypnotikan på den svenska marknaden för tillfället. Behölls säkert på marknaden för att substituera dem goda gamla barbituraterna för visst fan sover man bra på nozinan, hade inte förvånat mig om till och med barbiturater har svagare hypnotisk effekt än levomepromazin. Har bara Somadril att ha som referensram (väldigt lik barbiturater) men den var mest som en korsning av roppar och valfri tyngre opioid men inte anmärkningsvärt hypnotisk vilket leder mig till tesen att nozinan är det starkaste hypnotikumet som nånsin existerat, Saroten bleknar bredvid en rödbrun 25a (bildligt talat och bokstavligen)