2025-05-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Väldans otur dom hade, gick och klippte sig när en random snubbe bestämmer sig för att göra massaker hos en frisör.
Nja, självklart var dom inblandade i gängrelaterad brottslighet. En fotbollsspelande blivande flygingenjör råkar helt enkelt inte ut för något sådanthär. Sannolikheten är så låg att det inte händer.

håller med..något stämmer inte. Var de 3 killarna helt oskyldiga offer som det framstås?
Citera
2025-05-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hax.Pain
En pappa satt och sa i Rapport precis nu, min son var en fin kille och skulle studera flygteknik. Så han hade bara otur?

vem av dom 3 var det?
Citera
2025-05-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Snälla håll honom utanför detta. Har tidigare skrivits att han blivit traumatiserad av händelsen. Har inget med saken att göra.

så frisörerna har inget med brottet att göra? och 3 enligt vissa oskyliga sköts ihjäl där?.

vem var måltavlan då?
Citera
2025-05-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Det rättfärdigar inte mord.
https://www.expressen.se/nyheter/bul...rippelmordare/

jaa var det verkligen så att Omar och Aiham blev oskyldiga offer??

Vem var det tredje offret och var han också helt oskyldig? eller måltavlan?
Citera
2025-05-05, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Jag hänger inte med alls nu. Vem var mördaren på elsparkcykeln som vittnen hade sett?
Var de fler mördare?

Alla 3 som sköts ihjäl, var de verkligen oskyldiga, fria från kriminalitet? Sägs att den yngsta killen var oksyldig i alla fall?..

Det är rörigt. Finns egentligen ingen kunskap om exakt vad som hände. Pressens uppgifter kommer från källor om vilka vi vet väldigt lite och då källorna är kända, tex polisen, så händer det att missförstånd har uppstått och att vi får diverse motsägelsefull information. Det kommer nog att klarna en smula inom en vecka eller så men hela bilden av vad som hände får vi nog inte innan åtal väcks. Det kan ta många månader.
Citera
2025-05-05, 02:02
Medlem
Citat:
jaa var det verkligen så att Omar och Aiham blev oskyldiga offer??

Vem var det tredje offret och var han också helt oskyldig? eller måltavlan?

Det är väl snarare regel än undantag att föräldrar ser sina barn som oskyldiga offer alternativt väljer att framställa dem så. Så vi vet inte. Men om det inte kommer fram några belägg för motsatsen så kan det ju faktiskt vara så.
Citera
2025-05-05, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlinhassla
Men ok en svensk autist Begick ett massmord. När va senast ? 1994? Flink. När mördade en babbe senast nån i Sverige? Ja titta vilken tråd vi sitter i.

Sen kom ihåg att Chihablilja kontot som påstår alla 3 va kriminella är en fet kossa och mytoman o de finns inga fler än hon som har tillgång till kontot

Ja men förklara hur ”hon” (tror det e flera) kan ha rätt så ofta och veta infon långt före alla andra?
Det borde ju nästan skapats en egen tråd om henne
Citera
2025-05-05, 05:21
Medlem
Europes avatar
Citat:
men varför sköts alla tre inne i en frisörsalong då om inte frisöt var tilltänkta offret?

Svårt att svara på, då jag inte vet motivet, men kanske GM antog att de alla ingick i samma gäng?
Citera
2025-05-05, 07:16
Jag brukar klippa mig hos b****e frisörer som är bra på att snygga till skägg.
Verkar ju lite livsfarligt att sitta i en sådan stol i så fall.
Många föräldrar vet inte heller vad deras helgon sysslar med till 100% på fritiden. Man har ju själv varit fjortis. Det som driver våldet är väl inkomsterna från narkotikaförsäljningen och kampen om marknaden.
Citera
2025-05-05, 07:28
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
vem av dom 3 var det?
Den yngste var den blivande flygingenjören
Uppsala Nya Tidning går full snyfthistoria sen några dagar efter dådet.
Citera
2025-05-05, 08:08
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Jag hänger inte med alls nu. Vem var mördaren på elsparkcykeln som vittnen hade sett?
Var de fler mördare?

Alla 3 som sköts ihjäl, var de verkligen oskyldiga, fria från kriminalitet? Sägs att den yngsta killen var oksyldig i alla fall?..
Säger som gw : "Hata slumpen". Var nog ingen slump att alla 3 som sköts satt i samma lokal. Och att gm hittade de där.
Citera
2025-05-05, 09:06
Medlem
Måste finnas en angivare som meddelat om att de var på frisörsalongen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här