2025-05-04, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacak
Enligt gatans reporter så var både O*mar och A*ham inblandade i planeringen av ett mord och då är dom inte så oskyldiga som framhävs i diverse media, stämmer detta?

Detta tror inte jag stämmer ang A*ham känner mig 99,9 % säker på att han inte är inblandad utan han skulle gå och klippa håret och var på fel plats vid fel tillfälle.
O*mar däremot har själv berättat för flera vänner att han har ett pris på sitt huvud.

Sen vill jag säga till alla att man ska vara försiktig på att tro på allt som chihablilja säger på Instagram.
Citera
2025-05-04, 11:24
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Detta tror inte jag stämmer ang A*ham känner mig 99,9 % säker på att han inte är inblandad utan han skulle gå och klippa håret och var på fel plats vid fel tillfälle.
O*mar däremot har själv berättat för flera vänner att han har ett pris på sitt huvud.

Sen vill jag säga till alla att man ska vara försiktig på att tro på allt som chihablilja säger på Instagram.
Har också känslan av att @iham inte var inblandat i något grovt, men känner mig rätt så säker att han var vän med O och de andra
Citera
2025-05-04, 11:26
Medlem
DrMacaks avatar
Citat:

Ok, varför har han fått ett pris på sitt huvud?
Citera
2025-05-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
Har också känslan av att @iham inte var inblandat i något grovt, men känner mig rätt så säker att han var vän med O och de andra

Han kände nog Omar, dom flesta som bor i Gottsunda känner igen varandra man umgås kanske inte men man hälsar snackar lite och går vidare.
Citera
2025-05-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacak
Ok, varför har han fått ett pris på sitt huvud?

Jag vet inte riktigt varför utan det är så han har pratat med andra ungdomar, det sägs att han varit springis till knogis och dessa gäng.
Men flera i tråden har nämnt Gottsundanätverket och jag tror att det är något sådant som ligger i grunden till att detta skedde men jag vet inte vad som startade det riktigt.
Citera
2025-05-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavadolfstorg14
A bodde i Salabacke. Fyrislundsgatan.
Tidigare bott i Gottsunda
Citera
2025-05-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavadolfstorg14
A bodde i Salabacke. Fyrislundsgatan.

Ja men han har gått i Gottsundaskolan och har väl bott i Gottsunda, samt har släkt & vänner där.
Citera
2025-05-04, 11:43
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ja men han har gått i Gottsundaskolan och har väl bott i Gottsunda, samt har släkt & vänner där.
Samt spelade fotboll i gottsunda football club
Citera
2025-05-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ni förstår väl att den som gömde sig på sin toaletten är frisören?
Precis som den vid skolskjutningen i Örebro överlevde han.
De tre som var inne i salongen hade ingen chans att komma undan.
Den som tog sig därifrån överlevde också och var tilltänkt BO4.

Frisören är sjukskriven enligt tidigare skribent. Han ska ha sett hur dessa mördades inför honom. Hur har han då varit inlåst på toaletten?
Citera
2025-05-04, 13:10
Medlem
Vem begärs häktad?
Citera
2025-05-04, 13:11
Medlem
En man begärs häktad resten släppta?
Citera
2025-05-04, 13:12
Medlem
Citat: