Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-04-28, 19:13
Medlem
När jag ser min kropp, ansikte och mina muskler i spegeln blir jag otroligt sexuellt upphetsad.
Det är liksom den perfekta formen och utseendet en människa kan ha. Är mycket vältränad, till skillnad från gemene fetto här på flashback.

Hade man kunnat klonat sig själv hade jag definitivt haft sex med klonen. Gör detta mig homosexuell? Jag tänder på kvinnor och har en sambo.

Blir ni också sexuellt upphetsade på er själva?
Är det onormalt?
Citera
2025-04-28, 19:18
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
När jag ser min kropp, ansikte och mina muskler i spegeln blir jag otroligt sexuellt upphetsad.
Det är liksom den perfekta formen och utseendet en människa kan ha. Är mycket vältränad, till skillnad från gemene fetto här på flashback.

Hade man kunnat klonat sig själv hade jag definitivt haft sex med klonen. Gör detta mig homosexuell? Jag tänder på kvinnor och har en sambo.

Är det onormalt?
Nej, du tänder uppenbarligen på män. Du lurar din sambo, om det nu är en ”hon”.
Citera
2025-04-28, 19:19
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Låter som att du har en grandios självbild 🤔

Men nej, jag blir inte sexuellt upphetsad när jag ser mig själv i spegeln.
Citera
2025-04-28, 19:39
Avstängd
Severlohs avatar
Ja. Min favoritposition när jag knullar är att stå som Patrick Bateman framför spegeln när han knullar hororna och spänna musklerna.
Citera
2025-04-28, 19:59
Medlem
Fullständigt stenkåt! Tur man har lite "saker" att gå loss på. Kommer försent till jobbet varje dag. Var ingen bra ide med helkroppsspeglar på alla håll överallt i anslutning till duschen.
Citera
2025-04-28, 20:20
Medlem
Narcissism är väl den korrekta benämningen på sådant. Svar nej, jag är inte narcissist.
Citera
2025-04-29, 00:28
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Nej men när man ser frugan i spegeln.
Citera
2025-04-29, 01:31
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Är det onormalt?

Vette fan om det räknas som homosexuell? Du är ju bevisligen förtjust i kvinnor så "en släng av bisexuell" kanske? Jag menar om du mötte nån som såg näääääääääästan ut som dig på stan skulle du ragga på dom?

Sen kan det ju vara att du mixar ihop känslan av att känna sig sexig, med att tycka man är sexig och vilja ha sex med sig själv. Att känna sig sexig är ju en del av sexuell upphetsning, lika mycket som man tycker nån annan är det. Finns ju en orsak varför man piffar till sig när det eventuellt ska bli åka av.
Citera
2025-04-29, 01:34
Citat:

Är det onormalt?

Din sambo är ett kamoflague och du är en 100% råhomo ärkebög.
Citera
2025-04-29, 06:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
När jag ser min kropp, ansikte och mina muskler i spegeln blir jag otroligt sexuellt upphetsad.Det är liksom den perfekta formen och utseendet en människa kan ha. Är mycket vältränad, till skillnad från gemene fetto här på flashback.

Det är just så här många snubbar som gymmar blir, det snurran liksom till totalt i boetten på dem. Har aldrig sett någon snubbe som t.ex. spelar fotboll/handboll/hockey bli en spegelbeundrarbög.
Citera
2025-04-29, 06:43
Medlem
Onan-erarens avatar
Nej jag blir inte upphetsad av att se mig själv i spegeln. Jag ser mig själv varje morgon då jag borstar tänderna eller håret, jag ser ut som ett troll när jag är nyvaken.
Citera
2025-04-29, 08:27
Medlem
Upphetsad av sin egen spegelbild är ju dessutom inte en passande upplevelse utifrån spegel bild!
Upphetsad är ett korrekt beteende om du har en grandios självbild!
Hos en person med grandios känsla av att vara en betydande person finns det ett stort gap mellan den person man är och den man tror sig vara.

Man ska leva och älska den man är, vara nöjd och att leva i symbios och uppnå en själv kärlek är målet alla borde unna sej!

Men att du blir upphetsad för hur du ser ut, din muskler och att du ser dej perfekt och att det är målet alla borde ha för du är allt alla borde sträva efter ,
Du gjorde nyss bort dej, du har nämligen nyss beskrivit det du skapat och upplever är bara ett för mej ett tomt skal, inget egentligt värde för dej själv,
Det är mer än det du ser, orden och auran är avtändande för de flesta!

Arrogant, empati läs och en utstrålning som bara lyser bättre än alla andra du har fel
Inställning, du är den du ser andra bara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in