2025-04-28, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon fick aldrig riktigt chansen förra gången.

Det måste hon få nu. Hon blir Jimmie Åkessons vice statsminister 2028.

🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅

Jag gillar hur du tänker. 100%
Citera
2025-04-28, 13:22
Avstängd
Bögjävlen sparkar på arbetslösa hans favorit hobby ser jag fanskapet så
Citera
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
Om C hade problem att hitta eller övertala Hatt så är det väl ingenting emot vad L kommer att ha.
Tvärtom. Radikala vänsterfalangen inom partiet lär nu föra fram flera kandidater som vägrar allt samarbete högerut. Morgonluft, för "antifascisterna", som de själva ser sig som.
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Eller tvärtom, en återgång till det som var förut, inget som helst samarbete med SD.

Jag tror faktiskt mer på detta, tyvärr vill jag säga, eftersom jag uppfattat Johan Pehrson som en någorlunda realistisk politiker (för att vara folkpartist/liberal).
Ja, nu lär det i (L) bli militant feminist-leninism och dagliga aggressiva utfall emot femte hjulet av Tidö.

Skäggiga Gubben, var en mild västanfläkt som partiledare i jämförelse med partiets interna avgrundsliberalvänster som nu lär ta järngreppet om partiet.
Citera
Medlem
Tavastehuss avatar
Hade inte funkat en gång till med korvtricket ändå; väljarna är visserligen inga genier men de flesta är inte senildementa.

Han var ett unikum i L. Ingen annan svensk med den kroppshyddan och förkärlek för värmegödda bakterier stoppade i tarm överväger ens en röst på L.

Sin medelmåttighet till trots var han partiets bästa företrädare. Säger ganska mycket.
Citera
Medlem
conantheconans avatar
Är man partiledare för ett parti som håller på att åka ut, så ska man nog akta sig för att ställa ultimatum 😂😂😂😂😂
Citera
2025-04-28, 13:23
Medlem
Han nämnde det där med hälsan, och att om han har tur och får vara frisk så har han 8 år kvar att ge partiet och landet. Kan det vara sjukdom som ligger bakom hans avhopp. Det skulle i så fall förklara varför han avgår så hastigt utan förvarning, han vet att han inte kommer kunna leda partiet fram tills nästa val och vill ge partiet en chans att ha en frisk och närvarande partiledare i nästa valrörelse.
Citera
2025-04-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
Det säger nog mer om våra reporter än om Persson

Persson är som dom flesta (fejk)Liberaler helt överflödig.

efterfrågan på hycklare och krigshetsare är mättad.

Johan kan ta sig ner till Israel och assistera i massmordet han stödjer så kan människor vars lojalitet ligger främst hos Sverige och svenskarna få leda landet istället.
Religionskrig en i Mellanöstern är en helt annan grej.
Citera
2025-04-28, 13:24
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrinkBleach
🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅

Jag gillar hur du tänker. 100%

Statsminister: Jimmie Åkesson.
Vice statsministrar: Nyamko Sabuni och Romina Pourmokhtari.
Polisminister: Martin Melin.
Citera
Medlem
Äntligen är fettot borta.
Citera
Medlem
Klasgoran88s avatar
Tror att det var dödsstöten för Liberalerna, övriga i partiet är sämre, ska Romina Pourmokhtari bli partiledare och joina Magdalena Andersson lr Marin Melin och välkomna SD?
Nä, 2026 åker Folkpartiet ur riksdagen för gott.
Citera
2025-04-28, 13:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Hade inte funkat en gång till med korvtricket ändå; väljarna är visserligen inga genier men de flesta är inte senildementa.

Han var ett unikum i L. Ingen annan svensk med den kroppshyddan och förkärlek för värmegödda bakterier stoppade i tarm överväger ens en röst på L.

Sin medelmåttighet till trots var han partiets bästa företrädare. Säger ganska mycket.

Han sa att han skulle bjuda på korv på torget.
Citera
2025-04-28, 13:26
Medlem
Fasen. Enda anledningen att rösta på L var ju han. Men deras parti är skräp precis som tex SD och Ebbas parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in