• 1
  • 2
2025-04-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Kraschat ekonomin? Brsen har korrigerat lite, inte mer n s.

r du full? Du skriver helt osammanhngande.

Propagandist. Inte alls misstnksamt att allt frverkligade till konservativas drm p en natt. 92 mord 2024 i Sverige. Str p BR men oroa dig inte, vr signalgrupp och whatsapp grupp har redan tusentals Svenskar i dom.
Eller du trodde bara jag kunde installera om en dator?

Convict Don r slut. Strong man, han vek sig direkt nr harvard satte emot s den fasaden har spruckit.
Citera
2025-04-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Exakt. Det r lite trkigt eftersom man bor hr. Men det blir mjlighet till en omstart utan klimatpride och annan skit.

Ja finns gott om tid.

Kanske r tricket att man ska ska grnlndsk pass just nu s r man skrad en plats 10 r senare i usa.
Senast redigerad av Intressgruppen 2025-04-27 kl. 22:51.
Citera
2025-04-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrikrunkaren
Propagandist. Inte alls misstnksamt att allt frverkligade till konservativas drm p en natt. 92 mord 2024 i Sverige. Str p BR men oroa dig inte, vr signalgrupp och whatsapp grupp har redan tusentals Svenskar i dom.
Eller du trodde bara jag kunde installera om en dator?

Convict Don r slut. Strong man, han vek sig direkt nr harvard satte emot s den fasaden har spruckit.

Harward har 52 miljarder $ till sitt frfogande och majoriteten av lrarna r vnster-extrema. Nr de nu gr in fr kvotering s kan man tycka de borde kvotera in lite fler som inte r liberaler.

https://fee.org/articles/harvard-fac...-are-emerging/
Citera
2025-04-27, 23:48
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undersnusk
(Hmtat ifrn Truth social.)

Han vill allts reformera skattesystemet och erstta det med tullar. Vilken modell r nrmast?
penalism
Citera
2025-04-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Harward har 52 miljarder $ till sitt frfogande och majoriteten av lrarna r vnster-extrema. Nr de nu gr in fr kvotering s kan man tycka de borde kvotera in lite fler som inte r liberaler.

https://fee.org/articles/harvard-fac...-are-emerging/

Hahaha, Trump r sn idiot och heka USA och Kanada vet det nu.
Snabbaste nedgngen i polls sedan depressionen och nsta vecka s'ger fretag att hyllor kommer brja bli tomma.

Att Trump frsker ptvinga extremkonservativa antidemokratiska vrderingar p skolor pga att konservativa r extremknsliga sm mn som inte ens kan konkurrera med kvinnor eller minoriteter r frmodligen pga latent homosexualitet i ledarskapet.

S MAGA r slut helt enkelt men nr det hnder har min telefonkedja itererat genom hela Sverige. Har visat invandrare det hela s det frbereder fr att skjuta nassar om det kommer till det.

2 miljoner handvapen i Sverige. 10% nassar har alltid funnits och dom brukar vara utrustade med minipenis vad jag hrt.

Men det kommer vara intressant nr grejorna tar slut, d kommer resten av republikanerna inte kunna stdja honom och dom behver bara vnda 3 seats fr att stoppa honom.
Senast redigerad av Skrikrunkaren 2025-04-28 kl. 00:37.
Citera
2025-04-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Ja finns gott om tid.

Kanske r tricket att man ska ska grnlndsk pass just nu s r man skrad en plats 10 r senare i usa.

Kanske dom borde ta in ett par miljoner flyktingar till Grnland och ge dem medborgarskap. D kanske Trump tappar intresset.
Citera
2025-04-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undersnusk
(Hmtat ifrn Truth social.)

Han vill allts reformera skattesystemet och erstta det med tullar. Vilken modell r nrmast?

Bra frga. Dock trttsamt att man hela tiden frsker intelletuallisera och analysera det som Trump stller till med.
Det finns bara ett stt att definiera den mannen, och det r i de termer som anvnds av proffesionella psykiatriker vid en tvngshospitalisering.

Det r nmligen p drhus den mannen hr hemma. Jag skrattar mig harmynt av allt prat om att han skulle vara kapabel att spela ngot slags fyrdimensionellt schack, som alla vi andra ddliga inte har kapacitet att begripa. Karln skjuter frn hften varje dag, att hitta ngon plan eller rd trd i allt han hittar p r ogrligt.

Gldjande dock att allt fler vrldsledare ser honom fr vad han r, vnder honom ryggen och planlgger en framtid utan alltfr stort samrre med USA.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in