• 1
  • 2
2025-04-27, 07:56
Medlem
Är det svårt att skriva en korrekt rubrik? Hur fan kan man skriva "ösningen på pr" i stället för "lösningen på problemet"?
Citera
2025-04-27, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Är det svårt att skriva en korrekt rubrik? Hur fan kan man skriva "ösningen på pr" i stället för "lösningen på problemet"?

Du verkar ju lik förbannat ha förstått min rubrik..även om man räknar med min oavsiktlig förkortning på sista ordet!
Sluta att vara så skit-redig istället!
Citera
2025-04-27, 10:34
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Hon är väl medlem i Hilda? Hon tänker alltså korrumpera hela polismyndigheten?

Det säger i så fall allt. Grisen Eliasson var med där också el nått anslutet nätverk.

Det är samma sorts idioter som är väldigt långt ifrån en realistisk världsbild. Som JK.

Det är just pga personer som Petras åsikter och bristande realism som vi har den här typen av organiserad brottslighet i Sverige öht.

Massinvandring, vänsteraktivism, känslostyrd naivitet.
Citera
2025-04-27, 12:44
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Det säger i så fall allt. Grisen Eliasson var med där också el nått anslutet nätverk.

Det är samma sorts idioter som är väldigt långt ifrån en realistisk världsbild. Som JK.

Det är just pga personer som Petras åsikter och bristande realism som vi har den här typen av organiserad brottslighet i Sverige öht.

Massinvandring, vänsteraktivism, känslostyrd naivitet.
Har för mig det manliga nätverket heter Ruben.
Eliasson har ställt till mycket skit genom åren.
Citera
2025-04-27, 17:40
Medlem
Flyer6s avatar
Petra Lundh har tidigare rubricerat kvinnomisshandel och våldtäkter som vardagsbrott, så det är snarare hennes totala inkompetens rakt igenom som lyser vidare snarare än att hon råkar vara med i Hilda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in