Blev full igår och gjorde nåt jag fantiserat om länge - jag pissade i min grannes tank. Han är en idiot som bråkar om allt, men nu har jag lite Ågren. Han har en Passat, diesel. Kan motorn förstöras eller är det lugnt? Gissar att jag pissade 4 dl.
Det finns minst ett ämne i urin som är önskvärt att ha i tanken på en dieselbil. Det är urea som används i Adblue för att förbättra avgasreningen av dieselmotorer.
Det finns minst ett ämne i urin som är önskvärt att ha i tanken på en dieselbil. Det är urea som används i Adblue för att förbättra avgasreningen av dieselmotorer.
Det största eventuella problemet är ditt. Kukens hud och ollonets slemhinna kan bli irriterad av kontakten med diesel när du stoppade snorren i tankröret.
Haha, knappast. Ingen vet att det är piss i tanken förutom jag. Tror inte direkt att en verkstad säger till ägaren att de misstänker att någon pissat i tanken.
Då diesel och urin inte blandas så kommer verkstaden skicka ditt urin på analys så jo du åker fast. Har hänt förr…
Hur går man rent praktiskt till väga när man pissar i sin grannes dieseltank?
Frågar åt en vän.
Han hade inte ett låst lock. Jag tog en skruvmejsel och tryckte in i tankhålet eftersom det hade ett sånt där litet metallskydd som viker sig när man trycker in tankslangen. Sen tömde jag blåsan rätt ner i tanken.