Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Du verkar vara en välmenande (hoppas jag?) individ EnCarte men lite emotionellt ur balans, ta en långpromenad i skogen eller något för jag får känslan av att du yrar i nattmössan just nu, du tappar tråden helt och snöar återigen in dig på woke.
Du kan ha en diskussion om fotboll, drakflygning eller läsk... och ändå hitta något sätt att smyga in "woke" i det hela. Fascinerande.
Men snälla lilla vännen, försöker du leka amatörpsykolog. Om du inte gillar det jag säger, får du väl visa att jag har fel med argument, eller försöka svara på frågor jag ställer. Men sånt gör du aldrig. Om du tror att det här menlösa påståendena kommer att ändra något har du nog fel. Det här är ett debattforum, inte ett monologforum mellan likasinnade som du verkar tro.
Dina vanliga försök till härskarteknik, att lägga åsikter och känslor på andra för att försöka förminska dem, istället för att ta en debatt om sakfrågor. Så om du inte gillar det jag säger, får du väl ta en promenad i skogen eller diskutera fotboll, drakflygning eller läsk, så slipper du reta dig på mig.
Patetiskt.
Edit: Dessutom var det Rodoxmannen som tog upp woke. Men jag har förstås en agenda. Att visa på lögnerna, motsägelserna och falskheten hos dagens wokevänster. Så han gav mig förstås ett tillfälle till det.