Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Man får förstås kritisera det. Men det är ändå inte vad du sysslar med. Du tar en hel grupp och säger helt utan belägg, att alla är på ett viss sätt, utan undantag. Faktiskt även de WT som röstat på demokraterna, utan att du kanske inser det. Det är gruppen du sprider hat mot. Inte vissa individer. Varför hatar du fattiga vita som röstade på Kamala? Kan du ens förklara det logiskt, eller hatar du fattiga vita bara för att de är fattiga vita?
Varför hatar du inte andra fattiga grupper då. Du måste väl inse att du är ologisk i ditt hat. Mest macho är latinare. Varför hatar du inte dem? Kan du förklara det?
Jag skulle gärna se att du funderade över det här och kunde förklara logiken i ditt beteende, för jag kan inte se någon alls, så jag är nyfiken på hur du tänker här.
Jag är intolerant mot grupperingar och rörelser som visat att de kommer att använda sitt våldskapital ifall de inte får som de vill.
Om man är ett gäng ölmagade, solglasögon-flashande gubbar som glider runt och lyssnar på rockmusik, det har jag inte det minsta problem med. Det låter ärligt talat riktigt härligt, och jag skulle gärna hänga med dem - ifall de var fredliga. Vilket du vet att de inte är. Därför är jag intolerant eller "hatisk" som du kallar det, för jag tycker inte att militanta huliganer som SA, Gestapo, Proud Boys, Oathkeepers, de som härjade i Charlottesville och Jan 6 förtjänar någon slags klapp på axeln och att man ska tycka synd om dem.
Det har bara gått tre månader - sanna mina ord EnCarte, jag är villig att satsa vad som helst på att MAGA-grupperingar kommer att bruka sitt våldskapital ännu en gång, eller kanske flera gånger, innan det här är slut. Och jag kommer ha ännu mindre sympati för dem den dagen.