• 4
  • 5
2025-04-27, 10:31
Medlem
empoisonnes avatar
Det hade gått fort. Max en dag troligen. Jag har många människor runt mig.
Citera
2025-04-27, 11:12
Då har du inte förstått den djupare mening med att närvara en begravning. Att gå på begravningar är lika mycket hedrande för den avlidna som för den levande.

Att göra sig påmind om döden och att man inte lever för evigt är en påminnelse som kan göra den mest högmodig ödmjuk.

Jag tror jag skulle upptäcks inom några timmar.

Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Är man död så skiter man i exakt allt och alla. En otrolig befrielse med tanke på alla idioter man har och haft att göra med under årtionden. För övrigt vägrar jag gå på begravningar eftersom döda inte är ett dugg intressanta. För min del kan det ta nån månadshyra eller två innan de hittar min befriade kropp.
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-27 kl. 11:17.
Citera
2025-04-27, 15:42
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUCKJEWSA
Svårt att veta men jag gissar 100 år eller mer. Bor ensam och isolerat långt ute i skogen trivs bra med det.

Finns Internet där du bor isolerat långt ute i skogen ?
Citera
2025-04-27, 18:24
Medlem
Roidberts avatar
Mest troligt inte längre än 10 timmar. Min äldsta dotter bor med mig och de nätter jag inte sover hemma sover jag på arbetsplatsen.
Citera
2025-04-27, 23:49
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag hade i nuläget nästan önskat att skulle dröja 2-3 dagar, men med tanke på hur det ser ut just nu så skulle de dröja ungefär en halvminut. Jag är monitorerad varenda vaken minut. På jobbet via skype, och på fritiden genom att jag blir konstant tilltalad av mina anhöriga, tills jag somnar för natten.
Citera
2025-04-28, 00:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Fanns en liknande tråd för bara några månader sen. I vilket fall så skulle det ta några timmar för syrran, morsan och farsan har samtliga nycklar till mig. Ska jag vara ensam i några dagar får jag resa bort.
Citera
2025-04-29, 00:14
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnflygandeKo
Random tanke en lördag, vi har ju en massa ensamma människor i samhället/världen. Man har ju hört om historier där det tagit veckor/månader/år innan personer upptäckts att de dött. Nu när saker går på autogiro och nätet gjort att man knappt behöver träffa folk irl.

Så hur lång tid skulle det ta innan din död upptäcktes ?

Om jag skulle plötsligt dö skulle det ta cirka en timme då jag väntar besök . Annars skulle det upptäckas på måndag då jag inte kommer till jobbet.

Vems död kan teoretiskt upptäcka sist på flashback?
Va?

Jag dog ju för tio år sedan... shit.

Måste gitta.
Citera
2025-04-29, 22:12
Intressant fråga, kul att se lite originella tankar här på FB, händer alldeles för sällan.

Tippar på att det skulle ta mellan 3-7 veckor, de som känner mig vet att jag är lite av en enstöring så ingen är förvånad att jag inte hör av mig eller svarar på ett tag.
Citera
2025-05-02, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Nä jag syftade mer på att han var så ensam att ingen märkte att han gått hädan. Sen antar jag att hundstackaren svalt ihjäl efter att den ätit upp honom så synd om hunden också.

Ja sant. Döda kroppar passar bäst utomhus, det är det naturliga. Luktar inte så jävligt då 😅 Och kroppen upptäcks alltid snabbt av hungriga små djur också som mumsar i sig den snabbt 🙂
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in