2025-05-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Formulera dig en gång till på svenska så ska jag besvara din fråga.
Inte mitt problem att du har problem med läsförståelsen!
Läs riktigt sakta, bokstavera, så kanske, MEN bara kanske även du förstår!

P R O V A. I G E N
Citera
2025-05-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Inte mitt problem att du har problem med läsförståelsen!
Läs riktigt sakta, bokstavera, så kanske, MEN bara kanske även du förstår!

P R O V A. I G E N
Nej tack
Citera
2025-05-02, 16:52
Medlem
Citat:
Du är ett inavel om du påstår att man måste ändra åsikt. Vi lever i en demokrati där alla har rätt till sin åsikt. Skiter fullständigt i vad du tycker.

Behövs inget argument mot dig.

Vi lever i en demokrati och därför har du rätt till din åsikt, hur idiotisk den än är.

Hur som helst, social harmoni ska råda.
Alla som inte följer den ska slås ned hårt.
Alla som inte håller med har en ond agenda och är i bästa fall naiva förbrytarkramare, men i värsta fall förbrytare själva. Fakta och där med punkt!

Att rapportera felparkerade bilar ska inte behöva göras. Vi ska ha en AI som upptäcker det omgående och bötfäller direkt. Men detta är det bästa vi kan göra.
Citera
2025-05-02, 19:33
Medlem
Citat:
Nej tack
Som förväntat, du vill inte förstå, tja, eller så är det så simpelt som att du helt enkelt inte behärskar läsförståelse!

Du är troligen ett äckel som parkerar som en sandapa och därutav är du nu frustrerad över att det nu förhoppningsvis kommer att bli väldigt dyrt för dig att fortsätta att svina dig!

Och du behöver inte förstå vad jag skrivit, folk som är här i tråden och läser förstår vilken clown du är!
Krya på dig
Citera
2025-05-03, 16:53
Medlem
Citat:
Som förväntat, du vill inte förstå, tja, eller så är det så simpelt som att du helt enkelt inte behärskar läsförståelse!

Du är troligen ett äckel som parkerar som en sandapa och därutav är du nu frustrerad över att det nu förhoppningsvis kommer att bli väldigt dyrt för dig att fortsätta att svina dig!

Och du behöver inte förstå vad jag skrivit, folk som är här i tråden och läser förstår vilken clown du är!
Krya på dig
Inga problem, jag har mer pengar än du kan drömma om. Det är väl synd att din goda läsförståelse inte gör dig rik.

Denna app är bara ett desperat försök att tjäna pengar. Om du inte fattar det är du riktigt dum i huvudet.
Citera
2025-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter
Vi lever i en demokrati och därför har du rätt till din åsikt, hur idiotisk den än är.

Hur som helst, social harmoni ska råda.
Alla som inte följer den ska slås ned hårt.
Alla som inte håller med har en ond agenda och är i bästa fall naiva förbrytarkramare, men i värsta fall förbrytare själva. Fakta och där med punkt!

Att rapportera felparkerade bilar ska inte behöva göras. Vi ska ha en AI som upptäcker det omgående och bötfäller direkt. Men detta är det bästa vi kan göra.
"Alla som inte håller med mig har fel"
Ok, nått annat idiotiskt du vill tillägga?
Citera
2025-05-03, 22:08
Medlem
Citat:
"Alla som inte håller med mig har fel"
Ok, nått annat idiotiskt du vill tillägga?

Tänk att det kan vara så.
Citera
2025-05-04, 03:34
Medlem
Citat:
Inga problem, jag har mer pengar än du kan drömma om. Det är väl synd att din goda läsförståelse inte gör dig rik.

Denna app är bara ett desperat försök att tjäna pengar. Om du inte fattar det är du riktigt dum i huvudet.
Jävla
Du har så mycket pengar att du sitter på Flashback och måste skryta om det🤣🤣

Du har väll även Flashback dase på minst 35 cm va?

Det är mycket positivt med denna appen, då får människor som du äntligen förhoppningsvis höga böter ofta!
Och klart som fan att dessa gossar som äger appen tjäna pengar, de står ju för något bra i samhället !
Citera
2025-05-04, 15:54
Medlem
Citat:
Jävla
Du har så mycket pengar att du sitter på Flashback och måste skryta om det🤣🤣

Du har väll även Flashback dase på minst 35 cm va?

Det är mycket positivt med denna appen, då får människor som du äntligen förhoppningsvis höga böter ofta!
Och klart som fan att dessa gossar som äger appen tjäna pengar, de står ju för något bra i samhället !
Det va du som tog upp att jag kommer få betala mycket pengar för p-böter, inte jag. Jag sa bara att det är inget problem.

Jag kommer aldrig få p-böter. Aldrig fått. Tyvärr. Fortsätt drömma.

Ska jag få p-böter för att jag är emot en app? Trodde man fick p-böter för att man felparkerar. Hissen går inte ända upp hos dig.
Senast redigerad av david-taxi 2025-05-04 kl. 15:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in