Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-30, 15:42
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Kan du inte köpa 2-3 stycken i olika storlekar och prova hemma och sen lämna tillbaka det som inte passar? Finns kunder i klädbutiker som gör så eftersom de inte vill/orkar prova i butiken.
Ja det var ett bra tips har inte tänkt på det.
Citera
2025-04-30, 16:01
Medlem
upplaenningens avatar
Svagbegåvade.
Citera
2025-05-10, 11:52
Medlem
bomhulls avatar
Köpte ett par t-shirts med ett lidl tryck och även sandaler med lidl-loggan.
Ser man bra ut i övrigt är det kul att reta upp någon som tycker lidl är pinsamt👍
Citera
2025-05-10, 12:43
Medlem
godboys avatar
Vem bryr sig om var andra köper sina kläder? Flashback är högborgen för ängslighet;
- Vad tycker folk om att jag har en gammal Renault Clio som både är gul och rostig?
- Vad tycker folk om att jag handlar kläder på Lidl?
- Vad tycker folk om att jag handlar kött på Willys?
- Vad tycker folk om att jag flyger i ekonomiklass?

Svar:
INGEN BRYR SIG!!!!!!

Vem köper kläder på Lidl?
Svar: Alla möjliga typer av människor från alla samhällsklasser.
Citera
2025-05-10, 12:46
Medlem
Har köpt strumpor på LIDL. Ser inget fel i det förutom att jag egentligen tycker att en matbutik ska hålla sig till mat men är det okej kvalitet och bra pris så köper jag.
Citera
2025-05-10, 13:11
Medlem
Förr när jag var yngre så köpte jag alltid märkes kläder för tusentals kronor. Nu när man är äldre så bryr man sig mindre. Men visst köper jag fortfarande dyra kläder och har väl ett sammanlagt värde på 100.000kr i min garderob men på sistone så har jag fokuserat på billigare kläder. Finns ingen mening att lägga tusentals kronor för en tröja när man kan köpa en fin tröja på Lidl för 200kr eller någon annanstans. Med det sagt så har jag en varm och go svart tröja på lidl som jag tror jag köpte för 200kr. Hade köpt mer om jag inte hade så jävla mycket kläder.
Tjejerna har dock bättre utbud där tycker jag dom brukar ha fina blommiga klänningar på sommaren för 200kr istället för att gå till Gina Tricoot eller liknande butiker och betala multum
Citera
2025-05-23, 14:38
Medlem
Piketröjorna i 100% bomull är superbra. 80 kr
Citera
2025-05-23, 23:16
Medlem
rondellhundens avatar
Deras boxershorts har vsrit bra. Strumpor likaså.. det är billig skit från samma bangladeshfabriker som andra klädkedjor.. t shirts har ibte hållit måttet men det vsrierar ibla d kan msn hitta klipp!
Citera
2025-05-24, 09:47
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nu till sommaren kommer säkert deras linneskjortor tillbaka, dom har varit mycket prisvärda tidigare år.
Citera
2025-05-24, 17:17
Medlem
tiofyrtioottas avatar
själv har jag aldrig fått så många komplimanger på en tröja som min Lidltröja med loggan på. Vilket kap!
Citera
2025-05-26, 14:18
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Lidl säljer ju som bekant även en del kläder i sin butik. Har själv handlat kläder där mer än en gång och lägger inga värderingar i det. Billigt och enkelt, kläder som man kan ha ute i trädgården och hemma I soffan.

Är det någon speciell socialgrupp som köper där eller undviker vissa grupper Lidl? Är det mest 50 åriga män som köper en t-shirt eller gör även unga män det?

Har ni själva köpt ett plagg på Lidl?
Lär nog vara samma människor som köper mat på Lidl. De tror att de köper bra och billiga saker men i själva verket är det tvärtom. Allt är dyrt på Lidl oftast. Betydligt dyrare än ICA.
Lidl är största skitbutiken som finns.
Citera
2025-05-30, 06:34
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Grattis, det är exakt vad Ica, Coop och Axfood vill att du ska tro.

Arlamjölken och Bregottet finns i alla sorters butiker men till olika pris. Det SKA finnas olika prissegment för en del av oss VILL att det ska vara dyrt för att känna att vi är rika. Inget fel eller konstigt med det. En del av pengarna går då till att köpa sig upplevelsen av att man är speciell. Dyra butiker säljer egentligen inte ost eller vad de nu har på hyllan, de säljer immateriella mervärden.

Jag körde Ford i många år för jag var totalt ointresserad av att signalera något med mitt bilägande. Tror det är denna typ av människor som handlar på Lidl. Eller kanske de som kör Kia eller Skoda då. Ford är nämligen en usel bil.
Alltså som jag sa. Lidl är en affär för såssar och andra loosers. Vi i eiten handlar på ICA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in