2025-05-19, 09:35
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Jag tortyr är vedervärdigt, håller med dig.

Men syftet här verkar vara att få killarna att berätta var pistolerna var.
Om det lyckades eller ej har inte framkommit.

Gängen fr a Foxtrott har är ju inga duvungar precis. Det är en hård värld.
La liga skulle mörda Ismael Abdous anhöriga men golaren förhindrade det hela
.
Citera
2025-05-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla

Trodde polisen ville människor väl...ACAB!!
Varför trodde du det?
Polisen hatar civila vanliga medborgare

De påvisar det dagligen med sina handlingar, bespottar brottsoffer mm

De älskar att lägga ner utredningar.
Särskilt grova våldsbrott

ACAB
Svensk polis är värre än alla gängen tillsammans, o ett större hot mot oss
Citera
2025-05-19, 11:09
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Varför trodde du det?
Polisen hatar civila vanliga medborgare

De påvisar det dagligen med sina handlingar, bespottar brottsoffer mm

De älskar att lägga ner utredningar.
Särskilt grova våldsbrott

ACAB
Svensk polis är värre än alla gängen tillsammans, o ett större hot mot oss
Riktiga hor barn är dom deras polis chefer älskar när unga mördas då firas det med tårta och sång. Horungar fy fan vad jag hatar dom. Smutsiga jävla parasiter.
Citera
2025-05-19, 11:42
Medlem
Citat:
Stackars barnen som blev torterade jag grpter sällan har själv haft en fucked up uppväxt med gäng och missbruk men när jag läste vad dom gjorde mot barnen mina tårar rann. Foxtrot pga att två pistoler försvann.

Citat:
Riktiga hor barn är dom deras polis chefer älskar när unga mördas då firas det med tårta och sång. Horungar fy fan vad jag hatar dom. Smutsiga jävla parasiter.

Du är, eller var, en missbrukande gängkriminell men polisen är smutsiga parasiter? Väx upp. Du är ju roten till det onda.
Citera
2025-05-19, 11:46
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Du är, eller var, en missbrukande gängkriminell men polisen är smutsiga parasiter? Väx upp. Du är ju roten till det onda.
Polisen är lögnare dom skyddar inte brottsoffer !!! Vakna
Citera
2025-05-19, 12:03
Medlem
Citat:
Polisen är lögnare dom skyddar inte brottsoffer !!! Vakna

Inte för att jag hade förväntat mig det av en knarkande kriminell apa men du har uppenbarligen inte kapacitet att ha två tankar i huvudet samtidigt.
Citera
2025-05-19, 14:04
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Inte för att jag hade förväntat mig det av en knarkande kriminell apa men du har uppenbarligen inte kapacitet att ha två tankar i huvudet samtidigt.
Allt polisen lovar ska du få bekräftelse på papper som vittne, eller brottsoffer. Du vet inte ett skit om mig och kalla inte mig för en apa bara för jag har andra åsikter än dig. Är svensk dessutom.
Citera
2025-05-19, 19:48
Medlem
Citat:
Hundra procent, riktigt vidriga asgamar är dom.
De o journalister är av samma skrot.

Noll värde av idag, vi är mindre säkra i samhället iom att de springer runt hejvilt.

De älskar också att skjuta husdjur o oskyldiga CP människor som snuten tycker är "hotfulla"
Citera
2025-05-19, 19:52
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Hundra procent, riktigt vidriga asgamar är dom.
De o journalister är av samma skrot.

Noll värde av idag, vi är mindre säkra i samhället iom att de springer runt hejvilt.

De älskar också att skjuta husdjur o oskyldiga CP människor som snuten tycker är "hotfulla"
Dom mördade Erik med MP5s över 30 skott killen var ett sär desutom. Men mot dom riktiga hajarna vågar dom inte säga ett ord. Snut horor äcklas av dom. Sitter och säger till folk gola vi hjälper dig sätt dit dina vänner sedan efter rättegången kommer allt ut och dom känner inte dig polisen vill inte veta av dig.
Citera
2025-05-20, 07:48
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Dom mördade Erik med MP5s över 30 skott killen var ett sär desutom. Men mot dom riktiga hajarna vågar dom inte säga ett ord. Snut horor äcklas av dom. Sitter och säger till folk gola vi hjälper dig sätt dit dina vänner sedan efter rättegången kommer allt ut och dom känner inte dig polisen vill inte veta av dig.
En babbe-neger mindre. Nu kan hans morsa och familj flytta tillbaka dit de kom ifrån. Ett positivt resultat.
Citera
2025-05-20, 07:52
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
En babbe-neger mindre. Nu kan hans morsa och familj flytta tillbaka dit de kom ifrån. Ett positivt resultat.
Två barn ett av dom kniv huggen över 100 grr...Men visst du får vara den rasist du är...Vill inte diskutera med IQ befriade människor och då är vi ändå landsmän.
Citera
2025-05-20, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Tycka vad man vill om invandrare, integration och språkförbistring - men här gör inte snutjävlarna sitt jobb som vi betalar dom att göra.

Det är väl precis det man gör. Polisen måste prioritera och då bränner man inte onödig tid på att leta efter en "blatteunge".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in