• 1
  • 2
2025-04-25, 21:30
Medlem
Ryktet säger att det är J*n K*llstr*m som är nerslagen. Mgm är inte känd för min källa.
Citera
2025-04-25, 21:36
Medlem
PhilipsDP18s avatar
BO ska enligt ryktet ha sagt ifrån när MGM försökte sno hans cykel och fick sen smaka stålet?
Citera
2025-04-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ms-X
Den här "ungdomsledaren" är en 35-årig invandrare som är medborgare i Algeriet, Frankrike och Sverige. Han presenterades med namn och bild både i SVT och Barometern för några år sedan som ett föredömligt integrationsprojekt efter att Nybro kommun hade anställt honom som ledare för stadens ungdomsgård.

Så här skrev SVT Nyheter då:

”Karim Zerkane arbetar med integrationsprojektet Together för Fryshuset i Nybro som startade i februari i år. Han arbetar just med att förebygga kriminalitet, våld och utanförskap.

Efter den 10-åriga fängelsedomen väljer både SVT och Barometern att utelämna hans namn och pixlar bilden av honom.

Inget negativt får skrivas om invandrare. Det kan ju få folk att rösta på SD.

Men jösses! Vet ju vem det är! Det trodde jag fan inte om honom😯
Citera
2025-04-26, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
BO ska enligt ryktet ha sagt ifrån när MGM försökte sno hans cykel och fick sen smaka stålet?
Ja precis det är vad som sägs. Att han kom på honom. Det är tydligen en 38 årig man som tidigare är ostraffad. Han är skriven här i nybro.
Bo är ju som tur är flyttad till en vårdavdelning.
Citera
2025-05-05, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cansada
Men jösses! Vet ju vem det är! Det trodde jag fan inte om honom😯

Berätta mer vad vet du om honom.
Citera
2025-05-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Berätta mer vad vet du om honom.

Känner inte väl men vet vem han är. Alltid trevlig, ganska tystlåten, köpte väl upp ett industri städföretag om jag inte minns fel.. Städade på slakteriet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in