2025-04-23, 20:28
Medlem
Klart målet skall godkännas, det är Brynässpelaren som orsakar situationen.
2025-04-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Inte alls, det är Brynässpelaren som orsakar situationen.

Backen tacklar en spelare inåt i banan, inte mot målvakten. Spelaren som blir tacklad fäller sin egen spelare som rasar in i målvakten.

Blir liksom löjligt att säga att backen orsakade det när en anfallare inte kan stå på benen i slottet utan fäller sin egen medspelare in i målvakten.
2025-04-23, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Backen tacklar en spelare inåt i banan, inte mot målvakten. Spelaren som blir tacklad fäller sin egen spelare som rasar in i målvakten.

Blir liksom löjligt att säga att backen orsakade det när en anfallare inte kan stå på benen i slottet utan fäller sin egen medspelare in i målvakten.

Tacklingen är i riktning mot målet och det blir som kommentatorerna säger en domino-effekt.
2025-04-23, 20:44
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Klarade? De gjorde det med bravur!

Edit: yes!

Ja verkligen. Menade mest att den inte varit så bra de senaste matcherna.

Nu är det bara att kriga på!
2025-04-23, 20:45
Som Gävlebo vill jag faktiskt att Luleå tar hem det här. Är totalt ointresserad annars. Jag hade en pinsam fas i mitt liv där jag var besatt utav sportstatistik. Jag vill helst glömma det nu. Och jag vill absolut inte att det blir sju matcher av det här och att Brooklyn IF vinner SM-guld på min födelsedag.

Jag har bott i den här kommunen i snart 24 år nu. Det är 24 år för länge. Det finns jättetrevliga människor här och som är härifrån också jag inte håller något emot. Men det väger inte upp all annan skit jag erfarit. Eller hur jag själv också betett mig mot andra (som inte förtjänade det) här. Jag vill helst komma härifrån och begrava Gävle-perioden i mitt liv. Dels på grund utav det jag utsatts för men även mitt egna skitbeteende.
Senast redigerad av Vardelos90-talist 2025-04-23 kl. 21:04.
2025-04-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Tacklingen är i riktning mot målet och det blir som kommentatorerna säger en domino-effekt.

Den oerhört kraftfulla tacklingen som resulterar i att en lulepajas rasar in i målvakten. Tacklingen är inte in mot målet, det borde du ha sett på repriserna.
2025-04-23, 20:59
Medlem
Kyligt OMARK
Medlem
liten.igelkotts avatar
Fan då. Kämpa nu Brynäs!
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nu är jag brynäsare ut i fingerspetsarna men det där var rätt snyggt, så glad han blev, han hoppade jämfota av glädje över att ha lyckats göra ett mål på brynäs målis, det är stort.
2025-04-23, 21:00
Medlem
Omark 2-1! Snyggt
2025-04-23, 21:00
Medlem
Får man åka in i målvakten sådär?
2025-04-23, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Får man åka in i målvakten sådär?

Jag undrar samma sak, varför kollade dom inte på detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in