Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-04-28, 14:37
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Tobias är en Afa ledare från typ Uppsala innan han var med och grundade EXPO. Jag mailade en gång EXPO om detta för typ 15år sen och tror det eller ej. Jag fick faktiskt svar från dom och dom förnekade inte. Däremot så syns han inte från deras sida att han var med utan det är han själv som skryter om det i sitt CV.

Tobias är välkänd rasist som forska om vithetsnorm. Killen har förmodligen mord på sitt sinne och han har misshandlat barn. Han tycker att alla vita som har en asiatisk tjej är pedofiler.

Killen är sjuk på alla möjliga sätt och tyvärr uppmuntrats hans beteende av våra skattepengar. Att han vägrar ha CP som elev visar tydligt att han är rädd för hans egna ord och ställas till svars som lärare i det han ska undervisats i.

Där han ska jobba som lärare, är ingen vanlig skola. En vanlig skola ska inte anställa våldsamma rasister.

Ett osedvanligt bestialiskt mord med om jag inte minns fel.
Citera
2025-04-28, 22:37
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Han är en fräck kommunistjävel och jag har verkligen noll sympati för hans sort.
Hade han hållt sig att kritisera adoptionerna så hade han varit okey, problemet är ju att karln är psykopat.
Citera
2025-05-03, 00:59
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Tobias är välkänd rasist som forska om vithetsnorm. Killen har förmodligen mord på sitt sinne och han har misshandlat barn. Han tycker att alla vita som har en asiatisk tjej är pedofiler.
[...]
En vanlig skola ska inte anställa våldsamma rasister.
Citat:
Ett osedvanligt bestialiskt mord med om jag inte minns fel.
Är han dömd för misshandel och mord? Mordhot har jag hört om, men inte att han har levt ut dessa. Faktiskt har jag inte heller koll på detsamma med misshandel.

Däremot är han ju känd för väldigt extrema uttalanden om ras samt återkommande fall av grov skadegörelse.
Citera
2025-05-03, 18:05
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Att han är en psykopat är ingen direkt nyhet. Det som är lite märkligt eller sjukt är ju att han behandlas som en helt "vanlig" forskare i mediala sammanhang.
Citera
2025-05-03, 20:01
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Är han dömd för misshandel och mord? Mordhot har jag hört om, men inte att han har levt ut dessa. Faktiskt har jag inte heller koll på detsamma med misshandel.

Däremot är han ju känd för väldigt extrema uttalanden om ras samt återkommande fall av grov skadegörelse.

Många misstänker att han mördat en meningsmotståndare troligen därför polisen inte grep honom. Och nej han är inte dömd då hade han antagligen fortfarande skakat galler vilket vore det enda rätta.
Citera
2025-05-03, 23:08
Medlem
Naknekejsarens avatar
Hubinette måste ha varit grovt mobbad med kinesskämt av några taskiga svenska ungar i skolan, hans hat mot vita går bortom alla gränser. Kanske lite hat mot adoptivföräldrarna också, eller hela hans rotlösa tillvaro.

Men jag uppskattar hur han tillåts forska kring statistik om ras som inga svenskar skulle kunna göra. Han gör ju en ganska korrekt analys av det demografiska förfallet av landet, och trots att han fullständigt njuter av förfallet medan jag lider (och han njuter av mitt lidande) så uppskattar jag att han gör denna kartläggning, inklusive forskning som synar hur rasistiska även vänstersvenskar är i white flight och liknande fenomen.
Citera
2025-05-04, 09:39
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Många misstänker att han mördat en meningsmotståndare troligen därför polisen inte grep honom. Och nej han är inte dömd då hade han antagligen fortfarande skakat galler vilket vore det enda rätta.
Om han nu mördade någon så borde väl polisen ha häktat honom?
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
[...] så uppskattar jag att han gör denna kartläggning, inklusive forskning som synar hur rasistiska även vänstersvenskar är i white flight och liknande fenomen.
Har du några av hans skrifter som du kan rekommendera?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in