Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 19:33
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Går.väl inte att utvisa folk som är födda och levt sina liv i Sverige?
Det går säkerligen utmärkt att trakassera dem tills de flyttar hem frivilligt.
Citera
2025-04-23, 19:35
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.H.
Jo enligt en rätt ny HD-dom går det bra att utvisa fast du är född och uppvuxen här.
Medborgare i annat land krävs väl fortfarande antar jag.

För övrigt borde staten göra ett undantag för dessa klaner och utvisa samtliga pga systemhotande släktskap.

Att kusingifte inte är olagligt i det här landet gynnar avskrap som dessa.

Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Numera går det; https://www.gp.se/nyheter/sverige/hd-ratt-att-utvisa-ung-mordare-fodd-i-sverige.0a657684-5c68-5fd7-abc3-eca7423e5685

Guldläge att bli av med Ali-Khan och liknande kaosblattar för hela Sverige, så iväg med dom.

Jag är mycket skeptiskt ändå. Ett mord och utvisande gäller inte en hel släkt. Vi får se.
Citera
2025-04-23, 19:41
Medlem
J.H.s avatar
Citat:
Jag är mycket skeptiskt ändå. Ett mord och utvisande gäller inte en hel släkt. Vi får se.

Nej att särskilt många skulle bli utvisade är bara önsketänkande. Alla brott med fängelse på straffskalan borde givetvis ge utvisning, det lär vi nog aldrig se tyvärr.
Citera
2025-04-23, 19:46
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Det går säkerligen utmärkt att trakassera dem tills de flyttar hem frivilligt.

You lead the way.

Citat:
Ursprungligen postat av J.H.
Nej att särskilt många skulle bli utvisade är bara önsketänkande. Alla brott med fängelse på straffskalan borde givetvis ge utvisning, det lär vi nog aldrig se tyvärr.

Jag håller med, vi vet inte ens vad det handlar om mer än gripanden.
Citera
2025-04-23, 19:49
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
You lead the way.

Jag håller med, vi vet inte ens vad det handlar om mer än gripanden.
Tror du att de stannar kvar om man regelbundet tar deras kontanter och sätter deras inavlöade söner i fängelse och gör det omöjligt för dem att bedriva kriminell verksamhet i Sverioge?
Varför ttro du att de valde sverige?
För att de "flydde från krig" eller att det är jättelätt att bedriva kriminell verksamhet här och tvätta pengar för att svenskarna är så oerhört rädda flr att bli kallade rasister att de har läter dess klaner agera ostört?
Dessutom bör poliser alltid ha baklava när de hanterar de här personerna så att de kan mata in lite batonslag i de inavlade kärringarnas ansikten.
Man måste tala till arber på ett sätt de förstår.
Citera
2025-04-23, 19:55
Medlem
platyzmas avatar
Citat:

Nej, hela släkten åker inte ut i denna rundan.
Citera
2025-04-23, 20:36
Medlem
Det är sånt här som skapar förtroende för farbror Blå, bra jobbat! Mer tack!
Citera
2025-04-23, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Helst 70000 klanfittor livstidsutvisade till Gaza denna kväll, men 700 år SKULLE det kunna bli, till och med i Sverige.

Dessa 3 släkter är ca 2500 pers.700 år skulle vara ca 3 mån fängelse per person. 700 år är då väldigt lite,eller hur? Vi pratar ju om minst 25000 år om samtliga brott de gjort sen de kom hit skulle bestraffas. Alltså vars 10 år i snitt.
Citera
2025-04-23, 20:45
Medlem
Alikhan är bara ett gäng horungar som tror dem äger Göteborg( dem har bara ett litet kvarter i nordost). Men bra jobbat av polisen, mera sånt!
Citera
2025-04-23, 20:52
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Alikhan är bara ett gäng horungar som tror dem äger Göteborg( dem har bara ett litet kvarter i nordost). Men bra jobbat av polisen, mera sånt!

Ja, det är fan på tiden att polisen sätter åt dom. Det är ju för övrigt dom som satt igång drevet med att hetsa halva arabvärlden att ge sig på socialtjänsten för att "kidnappa" barn i Göteborg. För att de fick nån unge omhändertagen.
Citera
2025-04-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
ja, det var väl dags kanske, hoppas dom har torrt på fötterna och bevis att skicka dom i finkan, eller ut ur landet.

Det kommer bli KAOZ om dom försvinner eller decimeras i det makt-vacuumet som uppstår.
Ut ur landet blir billigare för staten, dvs skattebetalarna.
Citera
2025-04-24, 02:45
Medlem
Maxima95s avatar
Tänk vilken dröm det hade varit om man kunde ordnat en lagstiftning i stil med den de införde i USA för att knäcka italienarna i Sverige, och antingen fängsla eller klippa medborgarskapet för hela klanen... vilken lättnad.

Så mycket skit som hade försvunnit på ett bräde. Den avskräckande effekten för andra klaner och besparingarna för samhället... priceless. Personligen hade jag velat se gryningsräder som hade skett i deras egna hemländer när de ställt till med problem på samhällsstörtande nivå där de bara plockats in, här har de bara fått fortsätta ostört att sprida terror, skräck och förstörelse. Torterade i något mörkt förhörsrum någonstans men man ska ju inte hoppas på för mycket.
Senast redigerad av Maxima95 2025-04-24 kl. 02:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in