Haha. Dumsvenne applåderar när polisen bränner miljoner på några trafikböter samtidigt som dom är uppprörda över att Trump utvisar MS13 medlemmar, alltsammans medans klanerna garvar och lever gott på att suga miljarder ut "välfärden".
Det går bra nu!
Jag kan inte uttrycka det bättre själv, vad kostade denna insats skattebetalarna?
Nu ljuger du, du skrev att vänstermedia skulle dreva om rasism, vilket inte har hänt. Har jag fel får du visa länk.
Nej, jag skrev att just det var det minst intressanta jag skrivit, men jag skrev att jag skrev det. Du är lite trög eller? Framförallt verkar du inte vilja låtsas om det många andra förutom jag också har uppmärksammat. Läs på andra ställen i tråden för nu har jag tröttnat på att du verkar tycka att det viktigaste är att sätta dit mig på något sätt för vad jag eventuellt menar och skriver. Tönt.
Nej, jag skrev att just det var det minst intressanta jag skrivit, men jag skrev att jag skrev det. Du är lite trög eller? Framförallt verkar du inte vilja låtsas om det många andra förutom jag också har uppmärksammat. Läs på andra ställen i tråden för nu har jag tröttnat på att du verkar tycka att det viktigaste är att sätta dit mig på något sätt för vad jag eventuellt menar och skriver. Tönt.
Vad arg du är, så här skrev du
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Kanske att det ändå hade en viss avskräckande effekt. Vad som är värre är att vänstern kommer gå all in om rasism osv.
Hundra böter och tjugotalet genomsökta fastigheter – det är en del av resultatet från polisoperationen Halvar i Malmöstadsdelen Hyllie.
– Det kommer fler, lovar polischefen Erik Åberg.
Insatsen kom inte som en reaktion på någon särskild händelse – inte som nationella operationen ”Rimfrost”, som vintern 2019/2020 riktades in mot gängen efter fler blodiga händelser.
I stället var Halvar en planerad historia på flera nivåer, precis som operation Duggregn på Rosengård i slutet på april.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!