Nu måste vi reda ut det här. Som jag förstår handlar artikeln i VK om M.G, den som är på Dumpen #598 är O.F och funktionären, som även han är haffad av Dumpen men inte publicerad än, är J.F
Rätta mig om jag har fel
Nu måste vi reda ut det här. Som jag förstår handlar artikeln i VK om M.G, den som är på Dumpen #598 är O.F och funktionären, som även han är haffad av Dumpen men inte publicerad än, är J.F
Rätta mig om jag har fel
Rätta mig om jag har fel
Fördelen med att gissa på Granberg är just att ingen (helt) oskyldig blir utpekad... Vill även minnas han hade spelat eller var släkt med en av Umeås kändaste artister. Verkar dock inte riktigt vara samma modus..
Intressant om Granbergs artistanknytning går till en som troligt slunkit under radarn, tror denne ofta flörtade och stämde träff med unga tonåringar online genom den tidens populära communityn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!