2025-04-23, 03:04
Bannlyst
Denna shuno asså.

Ärligt, vad är det för fel på han? Hans frus hand är så lång uppkörd i hans röv så att man kan se henne vinka när han öppnar sin mun. Jösses. White knight simp cuck.

Iallafall.

Han raderade min tråd pga att ”kvinnor inte kan vara bögar”.

En bög är en homosexuell person

Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Kan man anta att varje ”kvinna” som spelar sport/jobbar manligt yrke är bög?
Citat:
Det är ökänt att sliddjur som tror att de är män, lajvar män, etc. Genom att spela sport eller vara ingenjörer etc är bögar.

Ett känt exempel är fotboll där en överväldigande majoritet av alla kvinnliga ”spelare” är bögar. Många gånger så kramas de ”romantiskt” och även pussas på plan.

Kan man då anta att alla kvinnor som gör något sånt här är homosexuella? Okej, precis ALLA kanske inte är homosexuella (i medicinsk mening, alltså att de inte känner drag till andra kvinnor, men de är definitivt okvinnliga) men en överväldigande majoritet är det. Så om du antar att alla är det så kommer du allt som oftast ha rätt.

Kan vi utgå från detta?

Ja menar för när jag ser en ”kvinna” spela fotboll i gyttjan och leran när det regnar så tänker jag inte ”kvinna”. Inte heller när jag ser en ”kvinna” gåendes med hantverksbyxa och en snus i käften tänker jag det heller. Här antar jag att de är bögar och hellre saxar med ett annat sliddjur än att bli påsatt av en man.

https://i.guim.co.uk/img/media/b9323...rmat&fit=crop&

https://i.guim.co.uk/img/media/8e9ad...rmat&fit=crop&

https://i.pinimg.com/736x/40/69/03/4...25f24c27ce.jpg

Äckligt.

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Varför?
Hej,

Eftersom kvinnor per definition inte kan vara bögar, vilket du självklart känner till, så är din tråd bara rent trams. Att du är uttråkad är inte en godtagbar anledning att tramsa på forumet.

MVH Nospheratu
En bög är en homosexuell person din nolla. Jag kommer klagomål på dig nu.
Hej,

Absolut, ta du och klagomåla på mig.

MVH Nospheratu
(FB) Kan man anta att varje ”kvinna” som spelar sport/jobbar manligt yrke är bög?
Senast redigerad av HJALPMIGSNABBT 2025-04-23 kl. 03:15.
Citera
2025-04-23, 03:33
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Denna shuno asså.

Ärligt, vad är det för fel på han? Hans frus hand är så lång uppkörd i hans röv så att man kan se henne vinka när han öppnar sin mun. Jösses. White knight simp cuck.

Iallafall.

(FB) Kan man anta att varje ”kvinna” som spelar sport/jobbar manligt yrke är bög?
En bög är en homosexuell man, din jävla korkskalle
Citera
2025-04-23, 04:33
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Denna shuno asså.

Iallafall.

Bög = Homosexuell man
Homosexuell kvinna = Lesbisk/"Lebb" alt Flata
Citera
2025-04-23, 06:22
Medlem
franges avatar
Postar du skittrådar och skitinlägg så kommer de behandlas som skit, dvs spolas ner i toaletten där de hör hemma, så enkelt är det.

Har du ont i röven över att du inte fick scamlåna några pengar till dina påhittade barn?
Citera
2025-04-23, 07:01
Medlem
manfalangs avatar
Hur går det med sonen?

(FB) Vad göra åt en son som är en högerradikal incel?

Var du mamma till två tonåringar sa du? Du beter dig inte direkt lämplig som mor.

Du ska vara glad tråden kastades och att du inte är bannlyst.
Citera
2025-04-23, 08:20
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Hur går det med sonen?

Var du mamma till två tonåringar sa du? Du beter dig inte direkt lämplig som mor.

Tog inte speciellt lång tid innan lågpannan övergav sitt "halvseriösa" försök till att trolla och föll in i gamla hjulspår om "pranks" och bajs.

(FB) Roligaste pranket IRL ni gjort?
Citera
2025-04-23, 08:22
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfalang
Hur går det med sonen?

I andra trådar är "hon" 23 år gammal
(FB) När är man ”för gammal” för att göra lumpen?
Senast redigerad av frange 2025-04-23 kl. 08:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in