• 6
  • 7
2025-04-26, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meldemilb
Yes, men jag vill ej ha fotsvett från andra, andras hudavlagringar, hudfett osv på min soffa, tänk om nån suttit på samma sits som en hemlös som pissat på sig på en spårvagnssits? Sen ska dom komma hem till mig och sitta på mina soffor osv. Det är så mitt tänk är.
Och det är hjärnspöken! Alla andra lever i den verkligheten UTAN att behöva duscha i Yes flera gånger om dagen!
Och om du dessutom gillar att slicka random brudar i arslet, som framkommit senare i tråden..., så ska du nog fundera över hur dina nojor funkar egentligen.
Citera
2025-05-07, 12:36
Bannlyst
Ja det kan man tvätta sig med. Men man blir så torr att man bli hal av det
Citera
2025-06-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meldemilb
Jag har OCD... Så när jag går ut och har kontaminerats som det heter, rört vid saker som andra har rört vid, handtag, suttit mig på stolar i kollektivtrafiken osv osv, så måste jag duscha extra speciellt när jag kommer hem.

Ibland kör först med YES diskmedel, sen sköljer jag av och kör med vanligt duschkräm över kroppen.

Min fråga är kan YES hjälpa här, tar den bort skiten eller hjälper den inte mot just vår kropp för att den är till för annat? Jag upplever att den hjälper.

Låter fucked up jag vet, men jag har grova OCD problem.

Du kommer förstöra din hud om du använder diskmedel när du duschar. Hoppas verkligen du har sökt hjälp för detta?

Du kan tvätta kroppen med duschkräm el duscholja x2 istället. Glöm inte bort att smörja in dig varje dag också så din hud inte torkar ut.
Citera
2025-06-04, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Du kommer förstöra din hud om du använder diskmedel när du duschar. Hoppas verkligen du har sökt hjälp för detta?

Du kan tvätta kroppen med duschkräm el duscholja x2 istället. Glöm inte bort att smörja in dig varje dag också så din hud inte torkar ut.
Jag gör endast detta när jag inte har duschat på länge, 3-4 dagar och mer. Inget jag gör varje dag.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in