Jag har träffat en tjej som från början verkade helt normal. Något tillknäppt i sängen, men det har börjat lossna på den fronten. Hur som helst upptäckte jag för några kvällar sedan att hon tittade på en film på mobilen när hon skulle somna. Jag trodde inte mina ögon när jag såg vad hon kollade på. Hon kollade på en skitäcklig video av typ en kineskärring som fick pormaskar och finnar klämda och tömda i extrem närbild. Det såg otroligt äckligt ut! Jag mådde instinktivt illa och frågade min tjej varför hon tittade på det. Då svarade hon att hon tyckte det var avkopplande och att det hjälpte henne att somna.
Jag vet inte om jag klarar av att vara med en tjej som gillar att titta på äckelvideos av klämda varbölder i närbild. Såvitt mig anbelangar är det lika ”avkopplande” som att titta på tortyrvideos från mexikanska karteller. Vad lider hon av liksom? Hur hade ni gjort?
Ja det är äckligt. Algoritmer fyller hela flödet om man har råkat öppna en länk
Fenomenet heter Satisfying Videos och vi män som är friska gillar o se en svarv eller 3d printer svarva/skriva ut nått i uppskruvad hastighet eller nått sånt
Så här ser det ut med den trasiga dna stegen som vi saknar
Det där är inte äckligt, bara konstigt. Obegripligt. Meningslöst. Har mycket hellre en tjej som kollar på porr 2 timmar om dagen än sån där skit. Då har hon åtminstone möjligheten att lära sig något användbart.
Det där är inte äckligt, bara konstigt. Obegripligt. Meningslöst. Har mycket hellre en tjej som kollar på porr 2 timmar om dagen än sån där skit. Då har hon åtminstone möjligheten att lära sig något användbart.
Kollar en del på ASMR.
Finns massor av bra kanaler.
En av mina favoriter.
Kan funka som ett bantningsmedel. Känner man en craving komma kollar man bara på en video med finnar och pormaskar och vips har man tappat allt vad aptit är.
Kan funka som ett bantningsmedel. Känner man en craving komma kollar man bara på en video med finnar och pormaskar och vips har man tappat allt vad aptit är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!