Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-26, 13:16
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Donalds sympati är lika meningslös som troféhustrun till bihang.

Märkligt ändå att hon inte är med, hon bruka föredrar sådana publicitet. Solar nog i Florida istället.
Citera
2025-04-26, 13:21
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indrivningsverket
Märkligt ändå att hon inte är med, hon bruka föredrar sådana publicitet. Solar nog i Florida istället.

Tror nog hon var med, det gick en snärta bredvid Donald ut ur kyrkan förut. I säkert 10 centimeters högklackat. (Om det nu inte var en älskarinna)
Citera
2025-04-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Finns det behov av något agendafritt vid en begravning? Spridande av vilseledande kärlek?

Västerländska medier brukar smyga in sina små egendor på olika vis.. tex om besökare som är där. Allt sånt tjafs runt omkring slipper man.
Citera
2025-04-26, 13:35
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Västerländska medier brukar smyga in sina små egendor på olika vis.. tex om besökare som är där. Allt sånt tjafs runt omkring slipper man.

Så det var bristen på internationellt efterlysta personer som skavde?

Din länk, den egendafria Youtube-kanalen? Mannen som plötsligt börjar svamla om tankbåt i Bandar Abbas, han pratar inte om något tjafs runt omkring?
Citera
2025-04-26, 13:38
Medlem
Citat:
Så det var bristen på internationellt efterlysta personer som skavde?

Din länk, den egendafria Youtube-kanalen? Mannen som plötsligt börjar svamla om tankbåt i Bandar Abbas, han pratar inte om något tjafs runt omkring?

Tja kolla vad Expressen fokuserat på senaste timmen Trump och Zelsnky..

Inte ens en sådan här dag kunde dom fokusera på själva begravningen. Allt har handlat om vilka som är där och inte är där och politik.
Citera
2025-04-26, 13:41
Citat:
Tror nog hon var med, det gick en snärta bredvid Donald ut ur kyrkan förut. I säkert 10 centimeters högklackat. (Om det nu inte var en älskarinna)

Melania på plats. Märkligt vore annars.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/bildts-kladpik-till-trump-efter-pavens-begravning/
Citera
2025-04-26, 13:42
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Tja kolla vad Expressen fokuserat på senaste timmen Trump och Zelsnky..

Vem läser ens Expressen?
Sen att två vuxna människor pratar med varandra är väl inte så konstigt?
Varav en är världens mäktigaste man och den andre får just nu sitt land angripit av en som inte vågar komma på begravningen?
Citera
2025-04-26, 13:43
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indrivningsverket
Melania på plats. Märkligt vore annars.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/bildts-kladpik-till-trump-efter-pavens-begravning/

Detta evenemang är nog inte något någon vill missa för allt smör i Småland.
Precis alla värda att nämna var där.
Citera
2025-04-26, 13:58
Medlem
Sqrbankens avatar
Är den enkla kista som Påven ligger i standard eller något som han själv önskat? Vet inte vad jag förväntade mig, men som religiös analfabet så har jag bilden av att det mesta inom katolicismen, inte minst i Vatikanen, pimpas till rätt friskt med kristet bling varför kistan sticker ut på något vis.
Citera
2025-04-26, 14:00
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Är den enkla kista som Påven ligger i standard eller något som han själv önskat? Vet inte vad jag förväntade mig, men som religiös analfabet så har jag bilden av att det mesta inom katolicismen, inte minst i Vatikanen, pimpas till rätt friskt med kristet bling varför kistan sticker ut på något vis.

Tydligen var Franciskus noga med att allt skulle vara anspråkslöst vid sin begravning.
Han var ju född i fattiga kvarter.
Citera
2025-04-26, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken

Påven Benedictus begravdes i en lika enkel kista, men förr i tiden var det pampigare kistor.
Citera
2025-04-26, 14:45
Medlem
Citat:
Detta evenemang är nog inte något någon vill missa för allt smör i Småland.
Precis alla värda att nämna var där.
Ja, alla värda att nämna var där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in