2025-04-22, 20:28
  #1
Medlem
DenArgaNegerns avatar
God kväll alla dödsanabolister.

Jag tänkte skriva av mig här för att pusha min träning (TRENing) framåt. Jag är ganska säker på att folk kommer tycka att jag är efterbliven vilket jag också är i många avseenden

Namn: Den lacke niggern
Ålder: Runt 40 ish
Vikt: 95kg
Längd: 177cm
Träningserfarenhet: Lyft vikter sedan 10år tillbaka ungefär. Före det spela jag hockey i herrans många år men sluta för jag blev fet.

Stats:
Bänken 130kg
Böjen 170kg
Marken 220kg

Har en ländrygg som är aids så blir inte mycket mark och böj nu tyvärr.

Är nu cirka 8 veckor in i min kur som för tillfället består av 10 preparat.

KUREN MANNEN:
Every week dårå

Testo E 500mg
Tren E 250mg
Parabolan 100mg
Mast E 200mg
Bold E 720mg
Trestolone A 150mg
HGH 3-5 iu 5 dagar i veckan
Caber 1mg
Adex 1mg
Cardarine 20mg eod

Så ser helvetet ut. Gällande kosten så äter jag det som kommer i min väg utöver lunch och middag som är det klassiska ni vet färs/ris, kyckling/ris, lax/potatis. Pizza, donken och annan skit äter jag tyvärr för ofta. Är inte ute efter någon symmetrisk bög kropp utan vill va stor och krallig

Jag rekommenderar verkligen ingen att ta så många preparat jag gör. Varför jag gör det är för jag älskar doping, träning och pusha gränserna. Plus att jag har ett gediget sexmissbruk jag gärna tillför lite extra krydda till.

Vi kör på så ser vi vart vi hamnar !
Citera
2025-04-22, 21:23
  #2
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
God kväll alla dödsanabolister.

Jag tänkte skriva av mig här för att pusha min träning (TRENing) framåt. Jag är ganska säker på att folk kommer tycka att jag är efterbliven vilket jag också är i många avseenden

Namn: Den lacke niggern
Ålder: Runt 40 ish
Vikt: 95kg
Längd: 177cm
Träningserfarenhet: Lyft vikter sedan 10år tillbaka ungefär. Före det spela jag hockey i herrans många år men sluta för jag blev fet.

Stats:
Bänken 130kg
Böjen 170kg
Marken 220kg

Har en ländrygg som är aids så blir inte mycket mark och böj nu tyvärr.

Är nu cirka 8 veckor in i min kur som för tillfället består av 10 preparat.

KUREN MANNEN:
Every week dårå

Testo E 500mg
Tren E 250mg
Parabolan 100mg
Mast E 200mg
Bold E 720mg
Trestolone A 150mg
HGH 3-5 iu 5 dagar i veckan
Caber 1mg
Adex 1mg
Cardarine 20mg eod

Så ser helvetet ut. Gällande kosten så äter jag det som kommer i min väg utöver lunch och middag som är det klassiska ni vet färs/ris, kyckling/ris, lax/potatis. Pizza, donken och annan skit äter jag tyvärr för ofta. Är inte ute efter någon symmetrisk bög kropp utan vill va stor och krallig

Jag rekommenderar verkligen ingen att ta så många preparat jag gör. Varför jag gör det är för jag älskar doping, träning och pusha gränserna. Plus att jag har ett gediget sexmissbruk jag gärna tillför lite extra krydda till.

Vi kör på så ser vi vart vi hamnar !

Får du inte en jävla massa biverkningar av så mycket preparat??
Citera
2025-04-22, 21:42
  #3
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Får du inte en jävla massa biverkningar av så mycket preparat??
Relativt lugnt faktiskt. Rent psykiskt kan trenet ställa till det ibland men påminner mig snabbt om att ”Det jag känner är inte verkligt”

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Varför bytte du din avatar från NMR (Nordiska Motståndsrörelsen) till Jay Cutler?
Kändes mer passande då jag upptäckte att jag är fascist och inte socialist. Varför är du en vidrig horunge som köper konton på fb?

Inte som att jag skäms över att jag hatar negrer och judar direkt 😂 Haha trodde du att du skulle dra ner byxorna på mig din lilla Thailandspojke?
Citera
2025-04-22, 22:23
  #4
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
God kväll alla dödsanabolister.

Jag tänkte skriva av mig här för att pusha min träning (TRENing) framåt. Jag är ganska säker på att folk kommer tycka att jag är efterbliven vilket jag också är i många avseenden

Namn: Den lacke niggern
Ålder: Runt 40 ish
Vikt: 95kg
Längd: 177cm
Träningserfarenhet: Lyft vikter sedan 10år tillbaka ungefär. Före det spela jag hockey i herrans många år men sluta för jag blev fet.

Stats:
Bänken 130kg
Böjen 170kg
Marken 220kg

Har en ländrygg som är aids så blir inte mycket mark och böj nu tyvärr.

Är nu cirka 8 veckor in i min kur som för tillfället består av 10 preparat.

KUREN MANNEN:
Every week dårå

Testo E 500mg
Tren E 250mg
Parabolan 100mg
Mast E 200mg
Bold E 720mg
Trestolone A 150mg
HGH 3-5 iu 5 dagar i veckan
Caber 1mg
Adex 1mg
Cardarine 20mg eod

Så ser helvetet ut. Gällande kosten så äter jag det som kommer i min väg utöver lunch och middag som är det klassiska ni vet färs/ris, kyckling/ris, lax/potatis. Pizza, donken och annan skit äter jag tyvärr för ofta. Är inte ute efter någon symmetrisk bög kropp utan vill va stor och krallig

Jag rekommenderar verkligen ingen att ta så många preparat jag gör. Varför jag gör det är för jag älskar doping, träning och pusha gränserna. Plus att jag har ett gediget sexmissbruk jag gärna tillför lite extra krydda till.

Vi kör på så ser vi vart vi hamnar !

Om man googlar citat får man upp flera från tex Churchill, Abraham Lincoln, Groucho Marx mfl. Spontant känns det som att FB161 har fått sin egen citatgenerator i dig, haha:

"Negern som aldrig slutade preppa"
"God kväll alla dödsanabolister"
"Folk kommer tycka att jag är efterbliven vilket jag också är i många avseenden"
"Namn: Den lacke niggern"
"Spelade hockey i herrans många år men sluta för jag blev fet"
"Har en ländrygg som är aids"
"Så ser helvetet ut"
"Jag är inte ute efter någon symmetrisk bögkropp"
"Jag har ett gediget sexmissbruk jag gärna tillför lite extra krydda"
"Haha trodde du att du skulle dra ner byxorna på mig, din lilla Thailandspojke?


Alltså dina mängder av prepp...Jeez...Lilla jag som tycker att 1,25 gram per vecka är mycket (för att vara jag iofs). Men i ditt fall, innebär att din kropp och system ändå hanterar stora mängder och ändå fungerar bra. Dvs att du mår bra. Det hörde jag förresten nyligen i någon video. Utöver att världseliten i BB måste vara genetiska underbarn, behöver de också kunna hantera höga dosera ass. Bara en av dessa talanger räcker inte tillräckligt långt.

1 mg adex i veckan. Delar du en tablett i fyra små delar och tar varannan dag eller poppar du 0,5 e3,5d?
__________________
Senast redigerad av IvanDF3 2025-04-22 kl. 22:27.
Citera
2025-04-22, 22:32
  #5
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Om man googlar citat får man upp flera från tex Churchill, Abraham Lincoln, Groucho Marx mfl. Spontant känns det som att FB161 har fått sin egen citatgenerator i dig, haha:

"Negern som aldrig slutade preppa"
"God kväll alla dödsanabolister"
"Folk kommer tycka att jag är efterbliven vilket jag också är i många avseenden"
"Namn: Den lacke niggern"
"Spelade hockey i herrans många år men sluta för jag blev fet"
"Har en ländrygg som är aids"
"Så ser helvetet ut"
"Jag är inte ute efter någon symmetrisk bögkropp"
"Jag har ett gediget sexmissbruk jag gärna tillför lite extra krydda"
"Haha trodde du att du skulle dra ner byxorna på mig, din lilla Thailandspojke?


Alltså dina mängder av prepp...Jeez...Lilla jag som tycker att 1,25 gram per vecka är mycket (för att vara jag iofs). Men i ditt fall, innebär att din kropp och system ändå hanterar stora mängder och ändå fungerar bra. Dvs att du mår bra. Det hörde jag förresten nyligen i någon video. Utöver att världseliten i BB måste vara genetiska underbarn, behöver de också kunna hantera höga dosera ass. Bara en av dessa talanger räcker inte tillräckligt långt.

1 mg adex i veckan. Delar du en tablett i fyra små delar och tar varannan dag eller poppar du 0,5 e3,5d?
Du vet att högt blodtryck är bögigt va? Nej men så länge jag skippar orala ligger jag på 130-140 i BT. När jag starta denna kuren låg jag också på 75mg dboll vilket resultera i att dom ville söva ner mig pga rädslan för hjärnblödning.

Gällande frågan om adex tar jag 0,5mg 2 gånger i veckan tillsammans med caber. I julas hade jag bröstmjölk som hade kunnat mätta en somalisk familj (eller idenex mamma) :/
Citera
2025-04-22, 22:36
  #6
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Du vet att högt blodtryck är bögigt va? Nej men så länge jag skippar orala ligger jag på 130-140 i BT. När jag starta denna kuren låg jag också på 75mg dboll vilket resultera i att dom ville söva ner mig pga rädslan för hjärnblödning.

Gällande frågan om adex tar jag 0,5mg 2 gånger i veckan tillsammans med caber. I julas hade jag bröstmjölk som hade kunnat mätta en somalisk familj (eller idenex mamma) :/

Inte värre än att de vill söva ner dig för att undvika hjärnblödning? Jamen då så!
Skämt åsido, då måste du ändå ha mått rätt pissigt?

Bröstmjölk hos män är sjukt sexigt. Det vet alla. Vet du vad jag vet mer? Eller vad jag i alla fall tror? Jo, att du inte lär grilla marshmallows med den här Idenex i sommar
Citera
2025-04-22, 22:38
  #7
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Inte värre än att de vill söva ner dig för att undvika hjärnblödning? Jamen då så!
Skämt åsido, då måste du ändå ha mått rätt pissigt?

Bröstmjölk hos män är sjukt sexigt. Det vet alla. Vet du vad jag vet mer? Eller vad jag i alla fall tror? Jo, att du inte lär grilla marshmallows med den här Idenex i sommar
Varje gång jag tog ett andetag kändes det som att ögonen skulle poppa ut typ.

Idenex är inte bjuden sedan jag och hans mamma valde att satsa på oss. Han är en fet fet liten pojke som knullar småpojkar i Thailand, men självklart får han komma på en grillning. Jag och mor hans säger aldrig nej.
Citera
2025-04-23, 13:09
  #8
Medlem
Biggedys avatar
Ingen minns en fegis 😂
Citera
2025-04-23, 15:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
Markar 220kg och trycker sönder steroider hahaha fy fan vilken nolla du är.

Folk skäms fan inte.
Håller med om att stats är på en nybörjarnivå fortfarande.

Borde kanske mer se över träningsuplägg o kost innan man kastar in ett 10-tal preparat?!

Jag hade bättre stats i 20 års åldern REN!!!

Hur länge har du tränat? 1 år? Såg nu, 10 år😮
__________________
Senast redigerad av Zaphiez 2025-04-23 kl. 15:13.
Citera
2025-04-24, 21:10
  #10
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenArgaNegern
Du vet att högt blodtryck är bögigt va? Nej men så länge jag skippar orala ligger jag på 130-140 i BT. När jag starta denna kuren låg jag också på 75mg dboll vilket resultera i att dom ville söva ner mig pga rädslan för hjärnblödning.

Gällande frågan om adex tar jag 0,5mg 2 gånger i veckan tillsammans med caber. I julas hade jag bröstmjölk som hade kunnat mätta en somalisk familj (eller idenex mamma) :/

Såg att det precis skrevs lite om din tjejs son (FB) Idenex

"Såhär står det när du ska beställa från IDENEX
Försök att lura oss på reship kommer leda till konsekvenser.
I klarspråk betyder det att dom ringer snuten på dig..JA du läste rätt dom ringer snuten.
Det e känt att de (IDENEX) hotade en annan säljare att han minsann kunde stänga ner hans sida men när inget hände bad han folk att ringa till snuten och tjalla så dom stänger ner sidan.

Så nästa gång du handlar hos IDENEX ställ dig frågan.. vill ja sponsra en tjallare?
Ni som vet va jag talar om och kan intyga detta stämmer posta +1
"
Citera
2025-04-29, 14:22
  #11
Medlem
Herrejävlar, det osar Rich Piana och högoktanig dåraktighet. Kör mannen, kör! Live fast, die strong!
__________________
Senast redigerad av HKpenguin1 2025-04-29 kl. 14:25.
Citera
2025-04-29, 16:39
  #12
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Herrejävlar, det osar Rich Piana och högoktanig dåraktighet. Kör mannen, kör! Live fast, die strong!

Haha, du är helt rätt ute med Piana-liknelsen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in