• 4
  • 5
2025-04-23, 16:24
Medlem
Tack för ideen men jag kommer att take it up a notch och klippa kablarna och köra in några potatisar i avgasröret och punktera det däck som syns minst 😂
Citera
2025-04-23, 16:41
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
"Din kompis" behöver vård. Djupt stört beteende.

fan va torr
Citera
2025-04-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Roligt? Det är ju på nivån som någon med en grov funktionsnedsättning kommer på.
Typ som att slänga ett tuggummi på marken och sedan sitta och vänta bakom någon buske tills någon trampar på den för att sidan skratta.
Titta tuggummit fastnade på skon, hahaha...
nej inte samma sak tycker jag. ett tuggummi på skon förstör inte stunden. om man ens märker det. men oftast märker man att det ligger ett tuggummin på marken och trampar inte på det. man tittar ju ner på marken när man går.
men att dra ur en sladd till motor/kupé-värmare är roligt. då sparkar man på någon som ligger ner. och det är roligt.
tänk en iskall mörk februarimorgon och någon ska iväg till jobbet. man är på dåligt humör, livet är skit, jobbet är sämre, man är trött arg, och deprimerad. men tur iaf att jag kan sätta mig i en varm bil och slippa skrapa rutorna. men så kommer man ut och bilen är en isklump.
Citera
2025-04-23, 17:39
Medlem
K-Glitchens avatar
Låter mer jobbigt än roligt tycker jag.
Rätt oskyldigt ändå tycker jag om man jämför med mena-blattarna som går lite längre genom att krossa rutan och eldar upp hela bilen.

Om man möttes av det en morgon på väg till jobbet känns ju en uttryckt kabel till motorvärmaren lite fjuttig. Som att istället för att vilja dränka nån genom att vända dom upp och ned i en tunna full av regnvatten och skratta medans benen sprattlar i sin dödsdans till att bara vara lite irriterad och häva ut sig en liten oskyldig svordom.
Citera
2025-04-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
nej inte samma sak tycker jag. ett tuggummi på skon förstör inte stunden. om man ens märker det. men oftast märker man att det ligger ett tuggummin på marken och trampar inte på det. man tittar ju ner på marken när man går.
men att dra ur en sladd till motor/kupé-värmare är roligt. då sparkar man på någon som ligger ner. och det är roligt.
tänk en iskall mörk februarimorgon och någon ska iväg till jobbet. man är på dåligt humör, livet är skit, jobbet är sämre, man är trött arg, och deprimerad. men tur iaf att jag kan sätta mig i en varm bil och slippa skrapa rutorna. men så kommer man ut och bilen är en isklump.
Låter som du beskriver dig själv när du startar din skit bil ärligt talat.
Medans övriga befolkningen som inte är pissluffare rycker på axlarna startar bilen kör iväg och inom 5 minuter så börjar bilen bli varm.

Ett prank ska ju va roligt och originellt, en polare i gymnasiet fixade fejk böter med summor på 10-15 tusen. Då reagerade verkligen folk och svor mm innan de fattade att det var ett skämt när de läste företagsnamnet som pengarna skulle in på.

Gå runt och dra ut någon sladd är ju på dagsnivå.
Citera
2025-04-23, 19:43
Medlem
PeterMangss avatar
Vi brukade dra igång folks gräsklippare på sommaren när man var yngre men det hände även när man varit ute på krogen och skulle hem sen såg man en klippare stå ute och redo att startas och sen drar man på full gas och sticker där i från! Så sjukt omoget och töntigt osv jag vet men det var roligt då. Särskilt när man senare fick höra att det var någon jävla idiot som startade gubben bakom en på affärens gräsklippare mitt i natten och man såg reaktionen och att ilskan var kvar, nöjd blev man då och ville bara få se mer reaktioner!

Motorvärmare har även dragits ut i nutid på dryga arbetskollegors bilar, även limmat igen där man laddar en elbil på en jävla sopa till arbetskamrat för han alltid stack hem tidigare och lät oss andra jobba över när det var pga han som man fick jobba då segjäveln knappt gjorde något men smörade för chefen så han fick ju alltid vara kvar när bra folk fick sluta när det skulle varslas, så han förtjänade det!
Citera
2025-04-23, 19:56
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Hörde talas om en som blev av med sina extraljus på lastbilen.
De vickade på lampan och lossnade muttern undertill i fästet för hand.
Hände flera gånger tills han tröttnade.
Han köpte nya och satte ett rakblad på skruven till fästet och en extra mutter.

En dag (på vintern) kom han ut till sin lastbil och det var fullt med blod i snön.
Dock aldrig någon mer som snodde hans extraljus.

Nej man får inte göra så. Olagligt.
Nej man får inte sabotera andras saker.
Ge nu katten i att stänga av folks värmare. Larvigt.
Ja, aja baja att röra på andra saker när man gör hyss för man kan få ett tillbaka av gamle gubben.
Citera
2025-04-23, 20:15
Medlem
Lillreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Hörde talas om en som blev av med sina extraljus på lastbilen.
De vickade på lampan och lossnade muttern undertill i fästet för hand.
Hände flera gånger tills han tröttnade.
Han köpte nya och satte ett rakblad på skruven till fästet och en extra mutter.

En dag (på vintern) kom han ut till sin lastbil och det var fullt med blod i snön.
Dock aldrig någon mer som snodde hans extraljus.

Nej man får inte göra så. Olagligt.
Nej man får inte sabotera andras saker.
Ge nu katten i att stänga av folks värmare. Larvigt.

En skröna som berättats i minst 40 år som inte har någon direkt sanning.
Citera
2025-04-24, 00:25
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto